onko teille tarjottu vasun teon yhteydessä kahvit / teet yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -tiNttU-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-tiNttU-

Jäsen
02.05.2011
331
0
16
mielenkiinnosta kysyn...

lapseni edellisessä hoitopaikassa sai aina kahvit / teet ja oli jotain keksiä kylkeen.

samoin omassa työpaikassani tarjotaan aina vanhemmalle kahvi / tee ja just keksiä (tai pullaa jos sattuu oleen.)

olin tänään lapseni uuden päikyn vasukeskustelussa eikä siellä tarjottu mitään...
joo, pääsin jo yli siitä, mutta kuvittelin et se kuuluis asiaan enkä litkiny sit niin paljon kahvia kotona et maistuis sielläkin vielä :D mut ehei, mitään ei ollu! :stick:

No ei ole...
edes päiväkodin juhlissa tai vanhempainilloissa ei ole kahvia tarjolla. Enkä kyllä haluaisikaan, että verorahojani päiväkotilasten vanhempien kahviin/teehen käytettäisiin.

Viimeksi sain kahvit, kun istuttiin sellaisessa tilassa, jossa on hoitajien kahvinkeitin ja siinä sattumalta oli kahvia jäljellä. Hoitaja halusi kahvia ja tarjosi sitten minullekin. Muulloin en ole saanut.

En mäkään oo saanut kahvia, paitsi ekalla kerralla kun olin vielä niin typerä että vein pph:lle jotkut pullat mukanani: silloin vähän pitkän hampain keitti teen.

Ne teki siellä väärin, on lakisääteinen oikeus saada kahvia vasuillessa ja ihmisoikeusrikkomus olla antamatta keksiä tai pullaa!! Soita Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen!

Meillä pk:ssa tarjottiin. Olimme miehen kanssa vielä molemmat keskustelussa mukana. Samoin mehua ja piirakkaa on ollut pihariehassa, vanhemmille suunnatussa illassa sekä isovanhempien aamussa oli ollut tarjoomisia.

Itseasiassa vanhempainvartissa olen joskus saanut kahvia. Tosin opettaja oli sitä etupäässä varmaan itselleen keittänyt ( oli aamuaika, ennen oppitunteja ) eikä kehdannut siinä itse vaan juoda.

Yhteistyössä