A
Apihastuneena
Vieras
Minulle on nyt käynyt näin ensimmäistä kertaa ja tuntuu vähän ärsyttävältä. Olen siis ns. "ihastunut" erääseen toiseen mieheen, jota en ole edes nähnyt pariin vuoteen! Ei tunneta toisiamme juurikaan, ollaan facebook kavereita (sielläkään ei jutella chatissa) tosin vähän aika sitten tämä mies kommentoi minun yhtä tilapäivitystä. NO joka tapauksessa mä oon nyt jotenkin saanut itseni ihastumaan tohon (on mun makuun ihan todella hyvännäköinen) ja varmaan johtuu siitä sitten, mä oikeasti haaveilen illat ja päivät siitä että harrastaisin seksiä tuon miehen kanssa, muutenkin haaveilen hänestä, mutta eniten tuosta seksistä. Asumme eri paikkakunnilla ja olen jopa suunnitellut lähteväni hänen paikkakunnalleen bilettämään seuraavaksi kun menen, meillä on yhteisiä ystäviä joten törmättäis melko varmasti. Mutta herranenaika, en mä voi sitä tehdä! Tää on ihan kamalaa, miten saan tän menee pois. Miestäni rakasta, meillä on lapsikin. Ihan hyvin menee, seksiä tosin ei ole juurikaan (n 1x/kk)..näin jatkunut jo lapsen syntymästä asti ja haluttomuus tulee minun puoleltani. En tiedä mikä tässäkin on. Mieheni oli tavatessamme ihan täysin unelmieni mies myös ulkoisesti, vähän kun tää mun uus ihastuskin. Äh, oon ihan sekasin
onko muita jotka olleet samassa tilanteessa, miten pääsitte vai pääsittekö ihastuksesta eroon?