Onko teille tullut tällaisia oireita e-pillereiden lopettamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aloimme yrittää vauvaa noin 8kk sitten, jolloin siis jätin e-pillerit pois. Viime aikoina mulle on tullut seuraavanlaisia oireita: finnejä/näppyjä rintakehällä, yläselässä ja hiusrajassa. Koskaan aiemmin mulla ei ole ollut finnejä näin usein ja näin montaa kerralla. Nyt niitä on koko ajan em. alueilla.

Menkat heittänyt häränpyllyä, tämä nyt varmasti oletettavaa ja normaalia pillereiden lopettamisen jälkeen. Muutama kuukausi lopettamisesta ne tulivat täsmälleen samalla tavalla kuin silloinkin, kun söin pillereitä, mutta parin viime kuukauden aikana ovat saattaneet tulla kahdesti kuussa jne.

Herpes puhkeaa parin viikon välein huuleen, kerran jopa silmänympärysiholle (alaluomi). Todella ikävä ja rumannäköinen vaiva. :( Toki mulla ollut tuo herpes "aina", mutta nyt se on alkanut ilmestyä vähän liian usein...

Kuulostavatko oireilta, jotka johtuvat pillereiden lopettamisesta? Mikä avuksi varsinkin noihin näppyihin? :(

Niin ja tosiaan, en ole vieläkään raskaana, eivät siis ole mitään raskausoireita.

Kuulostaa enempiki siltä että sun oma hormonitoiminta on muuttunut sillä aika kun söit pillereitä. Kierto pitäisi puolessa vuodeessa palautua normaaleihin uomiinsa. Kuulostaa myös siltä että sinulla on stressiä, se voisi selittää herpeksen, finnit ja kk kierron heitot.

Voi olla oireita lopettamisesta ja voi olla, että tasoittuvat ajan kanssa.

Mun siskolleni puhkesi aikuisiän akne luultavasti hormonaalisen ehkäisyn seurauksena ja se on kyllä sellainen riesa, että huhhuh!

[QUOTE="Vieras";28127397]Mä luulen että ennemminki ne pillerit on pitäny aknen kurissa ja nyt se lehahti ku lopetit[/QUOTE]

Luitko aloitustani ollenkaan, kun nimenomaan sanoin, ettei aiemmin mitään näppyjä ole ollut.

Ei mulle ole tuollaisia oireita pillerien lopettamisesta tullut, 3 kertaa olen ne lopettanut. Menkoissakin kierron pituus hieman piteni, muuten ei mitään kummallista.

Yhteistyössä