Onko teistä hassua saada joulukoristeita joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä sit nirso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä sit nirso

Vieras
Mellä on muutamana vuonna pariltakin kaverilta saatu joululahjaksi joulukoristeita. Mun mielestä ne on vähän hassuja lahjoja, kun lahjat yleensä avataan jouluaattoiltana ja eikös ne koristeet oo silloin jo hankittu ja laitettu? Ja alkaa ennemmin koristeiden pois kerääminen. Tietysti olen kiitollinen muistamisesta, mutta kun itse yrittää keksiä jotain mistä on iloa niin mitäs iloa on koristeista joita voi käyttää vuoden päästä. Pikkujoululahjoinahan joulukoristeet on ihan hauskoja.

Joo on se vähän hassua. Ollaan saatu joskus, viime vuonna viimeksi. Tuntui vähän turhalta, mutta nyt juuri yhtenä päivänä muistin, että saatiin sellainen ja olinkin ihan iloinen, että tuolla kaapissa on nyt semmoinen. :)

Mä on saanu kaverilta joulukoristeita, ja mun mielestä ne on ihania.

Meillä kuusi koristellaan aattoaamuna tai aikasintaan aatonaattona, joten eipä ne montaa tuntia myöhästy ne koristeet. Ja kun ne kuitenkin on loppiaiseen asti niin kauan niistä ehtii nauttia, ja sitten seuraavana vuonna taas.

Mut tietty kivoista koristeista tykkään, rumista en, mut sitä tässä ei vissiin kysytty. :D

me annettiin viime vuonna nuorelle parille (olivat just muuttaneet omaan kotiin) lahjaks sellanen ovikoriste. ja kyllä se ainakin käytössä oli :D en sitte tiiä tykkäsivätkö... mut annettiin tietysti muutakin =)

Mun mielestä tuollaiset muistamiset on täysin turhia. Onneksi mun kaverit ei harrasta tuota. Meillä on kaikki kaapit ihan täys roinaa ja niin on varmaan monella muullakin, joten ei turhia lahjoja vain sen takia, että kuuluu muistaa. Ennemmin jotain sellaista, minkä voi ns tuhota joulun aikana eli syötävää tai kynttilä tms. Sellaiset ei jää kenenkään kaappiin pölyttymään ja tilaa viemään.

on mustakin hassua, siis nimenomaan koristeet. Mutta jouluiset lautaset, lusikat, tarjoiluvadit on ihan ok (paitsi että niitä en halua lähimmältä perheeltä lahjaksi...)

Riippuu paljon siitä koristeesta, jotkut tavalliset joulukuuseen tulevat pallot olisi vähän outo lahja, mutta jos on kyse vaikka jostain keraamisesta keräilykoristeesta, niin ei ole lainkaan hullu juttu.

ai niin... muistin just, et sain yks joulu kummitytöltä joululahjaks joulukuusen pallon:)
ja jälkeen kuulin, et oli kauan valikoinu kaupassa...
on vieläkin oikein ihana ja joka joulu laitan kuuseen roikkumaan...
joten tykkäsin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Taratello:
ai niin... muistin just, et sain yks joulu kummitytöltä joululahjaks joulukuusen pallon:)
ja jälkeen kuulin, et oli kauan valikoinu kaupassa...
on vieläkin oikein ihana ja joka joulu laitan kuuseen roikkumaan...
joten tykkäsin :xmas:

Mun kummitätini pisti joskus muinoin joululahjaan aina pienen joulukoristeen mukaan. Mä olen säästänyt ne kaikki ja kyllähän ne kuusessani roikkuvat kun olen aikuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Vain jos ne ovat oikeasti erikoisia, eikä standardipalloja Tiimarin alesta.

Mä itse pyrin löytämään joka vuosi jotain "tosi hienoa" uutta kuuseen. Joten mulle saa antaa vaikka laadukkaita lasi/kristalli koristeita.

Samoilla linjoilla.
Minustakin on ihanaa saada joku hieno uusi koriste kuuseen. Ja sitä käytetään sitten vuosikaupalla.

On sitä turhempiakin lahjoja keksitty. Nämä ainakin on käytössä vuodesta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tuollaiset muistamiset on täysin turhia. Onneksi mun kaverit ei harrasta tuota. Meillä on kaikki kaapit ihan täys roinaa ja niin on varmaan monella muullakin, joten ei turhia lahjoja vain sen takia, että kuuluu muistaa. Ennemmin jotain sellaista, minkä voi ns tuhota joulun aikana eli syötävää tai kynttilä tms. Sellaiset ei jää kenenkään kaappiin pölyttymään ja tilaa viemään.

samaa mieltä siitä et sitä turhaa roinaa on kaikilla ihan liikaakin,itse en piittaa edes kynttiöistä,joku käytännöllinen juttu on aina paras.

Yhteistyössä