P
puupuu
Vieras
Siis tarkoitan sellasta mäiskimistä ja tönimistä mitä jotkut alle 2 vuotiaat taaperot harrastaa. Kun mun kaverin 5v poika on sellanen. Taaskin ku oltiin kylässä nii se löi mun lasta moneen kertaan leluilla ja kerran potkaisi naamaan niin että nenä alle jäi jälki. Siis mun mielestä tuon ikäisen pitäis osata jo käyttäytyä toisten lasten kanssa, tämän pojan käytös muistuttaa sellasen alle 2v taaperon käytöstä. Sosiaaliset taidot siis tosi huonot. Lapsi on kotihoidossa ollu tähän päivään asti, oon useampaan kertaan sanonu sen äidille että kannattais se laittaa ees johonki kerhoon että näkis toisia lapsia ja sais virikkeitä. Mut siitä on liikaa vaivaa äidille ku pitäis lähtee kotoa jonneki viemään. On helpompaa soittaa kaveri lapsineen kylään nii ei tarvii mennä itse minnekään. Mun lapsi vaan ei enää kohta halua sinne mennä kun ei leikkimisestä tuu mitään ku toinen vaa mäiskii ja potkii. Onko tuo käytös teidän mielestä ihan ok tuon ikäiselle vai oonko mä jotenki nipo ku aattelen ettei tuon ikäisen kuulu enää töniä ja potkia jatkuvasti ilman syytä??