Onko teistä oikeutettua suuttua? Olin viime yönä huokaillu unissani vieraiden miesten nimiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joo muistan kyllä ihan elävästi viime öiset seksiuneni ;(
Niissä harrastin villiä seksiä kolmen eri miehen kanssa - ei mitään kimppakivaa, mut kuitenki, unissani esiintyi siis kolme eri miestä.

NO, mies on ollut vähän pahantuulinen koko päivän. Äsken kysyin, et mikä ihme sitä jurppii, niin kuulemma oon viime yönä sit huokaillu näitten unissani esiintyneiden miesten nimiä ääneen.... Voi helvetti että ensinnäki hävettää, mutta toisaalta minkä mä sille voin ketä mun unissani esiintyy, vaikka olisivatkin seksiunia :( Yritin sanoa miehelle, että uni ei tarkoita sitä et heitä haluaisin tosielämässä tai että näiden tyyppien kanssa olisin todellisuudessa harrastanu seksiä (en tosiaan oo pettäny)

Mies on silti vihainen. Onko teistä oikeutettua? :( Tosi "kiva", pitää varmaan ens yö valvoa etten vahingossakaan sano mitään väärää unissani.

no enpä mä ole nähnyt seksi unia muutakuin omasta miehestäni! omaa miestä haluan muita en. kyllä mäkin loukkaantuisin jos mun mies huokailis toisten naisten perään.

Ihan aiheettomasti suuttunut sulle. Jos mun mies huokailisi yöllä jotain naisten nimiä, saattaisin vähän tuntea mustasukkaisuutta, mutta en kyllä kehtais edes sanoa miehelle aiheesta mitään, koska on niin naurettavaa loukkaantua toisen hallitsemattomista unista. :D

Muistan joskus jostain kuulleeni/lukeneeni, että unessa seksin harrastaminen muun kuin oman kumppanin kanssa voisi merkitä joko jonkinlaista fyysistä tyytymättömyyttä parisuhteeseen tai sitten kyse voi olla omasta seksuaalisesta avoimuudesta. Eli se joka näkee ns. pettämisunta koittaa saada omat seksuaaliset halunsa esiin ja myös tuotua kumppanin tietoon. Lisäksi seksi unessa on viite siitä, että haluaa joitain tiettyjä ominaisuuksia näistä seksikumppaneista itseensä. Jos vaikka sun unessa yksi näistä miehistä olisi tosi hyvä organisoija niin kaipaisit tätä ominaisuutta itseesi ja haluaisit kehittyä sillä saralla jne.

Eli kyllä, mieskultasi on nyt äkäinen ihan hölmöstä asiasta. Kyse on vain unesta.. :)

[QUOTE="himmeli";28006455]no enpä mä ole nähnyt seksi unia muutakuin omasta miehestäni! omaa miestä haluan muita en. kyllä mäkin loukkaantuisin jos mun mies huokailis toisten naisten perään.[/QUOTE]

Lucky you! Kuten sanottu, en minäkää todellisuudessa ketään muita halua, mutta enpä valitettavasti pysty uniani hallitsemaan tai säätelemään. "Nyt kävi näin" Enkä siltikään koe että se tarkoittais samaa kuin pettäminen/henkinen pettäminen tms.

Ajattelin asiaa omalle kohdalleni, ja voisin kyllä pahoittaa mieleni mutta ymmärtäisin kyllä, että mies ei unilleen mitään vois - ja ettei niillä unilla ole tekemistä todellisen halun kanssa, siis että todellisuudessakin haluais jotain toista. En siis kyllä suuttuisi tai olisi vihainen, siksi harmittaa tosi paljon että mies sit reagoi noin :( Ymmärtäisin jos sanoisi, että ei kyllä tuntunut kivalta kun yöllä huokailit muiden miesten perään, mutta en ymmärrä tuollaista oikeaa suuttumusta tällaisesta!

No on pikkuisen tyhmää suuttua, kun unet on unia.

Mulla seksiunet on usein ns. selväunia. Eli tajuan näkeväni unta, ja koska uniorgasmit on huikeita niin sitten tahallaan nussin suunnilleen kaikkea mikä liikkuu. Ja koska unia ei täysin voi ohjailla, niin se sit saattaa olla joku rehtori tai kaunareiden Macy.. :D Onneksi en tähän mennessä ole kuitenkaan puhunut unissani.

Niinpä niin.
Puhut yleensäkin unissasi? Hyvin selvästi ja kuuluvasti huokailet? Miehesi sattui juuri silloin olemaan hereillä? Vai peräti huusit nimiä useasti ja niin kovaa että miehesi heräsi? Ja että muistat unen josta puhuit? Yleensä nimittäin ei muisteta niitä unissa jutusteluja itse, ja yleensä niistä ei edes itse tiedetä.
Aikamoisia yhteensattumia taas. :D

[QUOTE="himmeli";28006455]no enpä mä ole nähnyt seksi unia muutakuin omasta miehestäni! omaa miestä haluan muita en. kyllä mäkin loukkaantuisin jos mun mies huokailis toisten naisten perään.[/QUOTE]

pälä pälä. sulla ei ole mitään keinoa vaikuttaa omaan alitajuntaas senkin jeesustelija.

Täytyy myöntää että itseäni kyllä kirpas kun mies seurustelumme alussa hoki eräänä yönä eksänsä nimeä unissaan, mutta en edes maininnut asiasta miehelleni, hänhän nukkui. Toissayönä taas mieheni puhutteli mua Seppona unissaan, sillä hetkellä en kyllä voinut kuin nauraa. :D

Ei niille unille mitään voi! Itse jos tapaan uuden ihmisen joka säväyttää mua joillain tasolla, ystävänä ihmisenä, niin helposti tulee mukaan uniin. Ja valvemaailmas niin ei ikinä noit tyyppejä panis, ovat vain läheisiä.

Juu kyl itseäkin harmittais jos mies vaikerois toista nimeä mut kun ei se ole omasta tahdosta kiinni mitä unta näkee. Mä saan usein orgasminkin unissani, hurrrr...!

mistä se ties et harrastit uniseksiä?

[QUOTE="Viima";28006965]Ei niille unille mitään voi! Itse jos tapaan uuden ihmisen joka säväyttää mua joillain tasolla, ystävänä ihmisenä, niin helposti tulee mukaan uniin. Ja valvemaailmas niin ei ikinä noit tyyppejä panis, ovat vain läheisiä.

Juu kyl itseäkin harmittais jos mies vaikerois toista nimeä mut kun ei se ole omasta tahdosta kiinni mitä unta näkee. Mä saan usein orgasminkin unissani, hurrrr...!

mistä se ties et harrastit uniseksiä?[/QUOTE]

No oli kai päätelly siitä, että olin huokaillu niitä nimiä. Ja sitten ite menin sanomaan noin, että en kai minä sille voi mitään, jos näen seksiunia muista miehistä ;( Että omaakin mokaa.

[QUOTE="kukkuluuruu";28006906]Niinpä niin.
Puhut yleensäkin unissasi? Hyvin selvästi ja kuuluvasti huokailet? Miehesi sattui juuri silloin olemaan hereillä? Vai peräti huusit nimiä useasti ja niin kovaa että miehesi heräsi? Ja että muistat unen josta puhuit? Yleensä nimittäin ei muisteta niitä unissa jutusteluja itse, ja yleensä niistä ei edes itse tiedetä.
Aikamoisia yhteensattumia taas. :D[/QUOTE]

Mikä sua vaivaa? :O

En tiedä kuinka usein tai kuinka kuuluvasti noin yleensä puhun unissani, toisinaan mies naureskelee aamulla, että "piditpä taas melkoista mekkalaa unissasi" tai että "olipa paljon asiaa yöllä" tms. En kai myöskään missään kohdin sanonut, että muistan aina uneni tai vastaavaa, viime öiset rietastelut kyllä muistan. Huokailuani en ole tiedostanut, mutta mies oli siihen herännyt. Tai en tiedä oliko ollut jo aiemmin hereillä, se nyt tässä ei kuitenkaan ole se pointti.

[QUOTE="vieras";28006990]No oli kai päätelly siitä, että olin huokaillu niitä nimiä. Ja sitten ite menin sanomaan noin, että en kai minä sille voi mitään, jos näen seksiunia muista miehistä ;( Että omaakin mokaa.[/QUOTE]

No joo. Itse oisin todnäk väläyttäny jonku sekopää unistani kehiin. Miehel aika hauskaa välil kun kuuntelee mitä mun päässä öidin tapahtuu. Olen hänelle kertonu näkeväni seksiunia mut ei ole koskaan kysyny ketä niiSsä liikkuu. Luulenpa ettei itse tahdo myöskään kertoa :)

Kysy miehelt et no ketäs sun unis hiippailee?

[QUOTE="vieras";28007003]Mikä sua vaivaa? :O

En tiedä kuinka usein tai kuinka kuuluvasti noin yleensä puhun unissani, toisinaan mies naureskelee aamulla, että "piditpä taas melkoista mekkalaa unissasi" tai että "olipa paljon asiaa yöllä" tms. En kai myöskään missään kohdin sanonut, että muistan aina uneni tai vastaavaa, viime öiset rietastelut kyllä muistan. Huokailuani en ole tiedostanut, mutta mies oli siihen herännyt. Tai en tiedä oliko ollut jo aiemmin hereillä, se nyt tässä ei kuitenkaan ole se pointti.[/QUOTE]

Sama provo kuin eilen. "Onko miehellä oikeutta suuttua kun nukuin 3.pyörän vieressä, mitään ei tapahtunut..."

[QUOTE="vieras";28007008]Ei varmaan voi rajata, mutta suuttumus yleensä on seurausta toisen ikävistä teoista. Jos taas en ole tietoisesti/tahallani/tarkoituksella miestä loukannut tai halunnut suututtaa, onko silloin OK, että hän murjottaa minulle?[/QUOTE]

Niin... entä jos vastaan että on ok... tai entä jos vastaisin että ei ole ok, mutta mies murjottaa silti... vai hän lakaisi murjottamasta eli uskoo mieluummin esim. minua kuin omaa puolisoa.

[QUOTE="entä";28007039]huokailee toisten nimiä seksin aikana, suututtaako se, miehet tai naiset?[/QUOTE]

No kyllä se hieman haittaa ja näin on käynytkin. Eräs tuntemani nainen oli ovela. Hän oli opetelut huokailemaan sängyssä "kulta oi kulta ooh...", eikä sanonut koskaan nimeä. Näin hänelle ei päässyt käymään kämmi.

Minusta unista on ihan turha suuttua. Itse olen miestäni joskus kutsunut ihan väärillä nimillä (arkisessa kanssa käymisessä) ja vielä sellaisilla nimillä etten edes tunne ketään sen nimistä esim. Jounia Taistoksi. Miestä asia on vain naurattanut.

[QUOTE="kukkuluuruu";28007014]Sama provo kuin eilen. "Onko miehellä oikeutta suuttua kun nukuin 3.pyörän vieressä, mitään ei tapahtunut..."[/QUOTE]

Aa, sorry, en ole pariin päivään palstalla pyörinyt. Tää nyt vaan ei oo provo, en tajua et mitä provoa tässä ois :D Mutta onneks saatiin miehen kanssa sovittua!

Uusimmat

Yhteistyössä