Onko teistä ok, että mies edelleen pyörii nettideitissä tässä vaiheessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninnipinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29101685]Sulla on tällainen samanlainen aloitus muutama päivä sitten ja silloinki siltä mieheltä oli tullu flirttiä EILEN.... erikoista...hmmm :laugh:[/QUOTE]

Se on kova flirtti ukko!

Jaa, mä en ole poistanut profiilia vaikka ollaan tapailtu jo kolmisen kuukautta :whistle: En myöskään todellakaan edes suunnittele että mies tapaisi lapsiani tai ole edes puhunut hänestä läheisille. Mutta on minusta silti mukavaa viettää aikaa hänen seurassa enkä varsinaisesti tapaile muitakaan.

Ja miehet nyt auttaa asiassa kun asiassa jos ne saa seksiä vastineeksi. Mulla on ollut ihan puhtaita seksisuhteitakin joissa miehet on samalla käynnillä tarjoutunut laittamaan lamppuja kattoon tai vaihtamaan renkaita tai muuta vastaavaa. Se on vaan kohtelias mies, ei se mitään suurta rakkautta tai ihastumista tarkoita.

No mulla oli vastaava tilanne, muutama viikko deittailtu, lapset jo tavattu ja meni tosi hyvin, kunnes... sain tietää, että miehellä on edelleen deitti-ilmoitus netissä. Kysyin sitten siitä ihan asiallisesti. Ja siihen loppuikin se suhde. Ei kuulemma tarkoita mitään, vaikka ilmoitus vielä siellä onkin (väitti siis aikaisemmin että oli sen poistanut) ja minä olinkin hankala ihminen, kun "kyylään". Että näin. Ei kauheesti harmita :D

Minkä takia te sekopäät annatte niiden toisten hullujen tavata lapsianne heti?! Tai suostutte tapaamaan toisten lapsia?! Mä en hyvänen aika edes suostuisi menemään miehen lapsia tapaamaan vasta 5 viikon jälkeen! Ja mies joka tuollaista edes ehdottaisi ei olisi minulle sopiva mies.

:attn: :attn: kiinnostaa edelleen, että sulla oli ap tämä sama aloitus ainakin viime viikolla edellisen kerran?? Onko tää nyt uusi deitti vai se sama vai mitä ihmettä :O

[QUOTE="vieras";29101888]:attn: :attn: kiinnostaa edelleen, että sulla oli ap tämä sama aloitus ainakin viime viikolla edellisen kerran?? Onko tää nyt uusi deitti vai se sama vai mitä ihmettä :O[/QUOTE]

No mulla on ollut samanlainen aloitus täällä. En ole tämän ketjun AP. Mä en ole tavannut miehen lasta. Idea ketjussa sama noin muutoin.

Minä en tajua noista nettideiteistä mitään ja luojalle kiitos ei niihin luultavasti tarvii tutustuakaan ikinä, mutta silti ajattelisin että jos viiden viikon deittailun jälkeen miehellä olisi vielä syttyjä toisaallekin niin antaisin todellakin olla.
Ainakin löytäessäni elämäni rakkauden, hän laittoi suhteet poikki muiden panojensa kanssa ja oltiin ensimmäisestä yhteisestä yöstä asti uskollisia. Eikä siinä enää lämmitelty toisaalle mitään.
Miks muuten mies on esitelly sut lapsille????

Tai tämä ap:n tapailema mies tunnisti ap:n toisen profiilin ja päätti kokeilla heittää viestillä.. kuinka ap siihen sitten reagoi :D näin kävi tutulle miehelle.. no nainen sai kenkää kun leikki tekopyhää vaikka itselläänkin oli profiili samalla.

Yleensä tuossa vaiheesa voi kysyä ihan suoraan toiselta. Ei kerro hyvää suhteen jatkolle jos edes tuollaista ei voi kysyä :O

[QUOTE="vieras";29101813]Ja miehet nyt auttaa asiassa kun asiassa jos ne saa seksiä vastineeksi. [/QUOTE]Tajuatko itsekään miten dorka tuo kommentti on?

Toki se voi olla motiivina joillekin joissain tilanteissa mutta aika perkeleen vahva yleistys on jos yrität antaa ymmärtää että seksi on motiivi auttamiseen. Jeesaako miehet miespuolisia kavereita tai tuttujaankin siksi että niiltä heruisi?

Näissä ketjuissa ja aloituksissa on muutenkin niin dorkaa tyypillistä naismaista spekulointia että järki alkaa olla todella kaukana. Johtopäätöksiä vedetään ties mistä asiasta ja tuomitaan niinkuin huvittaa vaikka aloittajan kertomus on yleensä aina vajavainen, yksipuolinen ja valmiiksi värittynyt.

On ylipäätään ihme että miehet ja naiset päätyvät vakaviin suhteisiin kun alkumetreillä naiset tulkitsevat kaikkea mahdollista ja vetävät johtopäätöksiä mitä merkityksettömimmistä asioista. Renkaanvaihtoapua tarjoava mies saattaa näissä keskusteluissa kääntyä käden käänteessä seksinnälkäiseksi narsistipervoksi.

Yhteistyössä