V
vieras
Vieras
Minä näin aion tehdä jos kipeäksi tulen. Meillä 1v8kk lapsi ja vaatii kovasti touhua ja aktiviteettia, eikä kotona sisällä ollessa nuku edes päikkäreitä. En jaksa mitenkään paijata häntä, jos en kerran jaksa töihinkään lähteä. Itse ajattelen että paranen nopeammin kun voin huilata päivän kun lapsi hoidossa ja itse pois töistä. Mies siis veisi lapsen hoitoon.
Tästä vaan ihmiset montaa mieltä ja itsestä tuntuu huvittavalta se, että monet kokevat sen vääräksi... mitenkä te jaksatte sitten lastanne hoitaa jos itse olette kipeitä? Tietenkin jos kotiäitinä on niin joskus on pakko, niin olen itsekin joutunut tekemään, mutta kun hoitopaikka on, en näe mitään syytä siihen miksen voisi lasta hoitoon laittaa.
Tästä vaan ihmiset montaa mieltä ja itsestä tuntuu huvittavalta se, että monet kokevat sen vääräksi... mitenkä te jaksatte sitten lastanne hoitaa jos itse olette kipeitä? Tietenkin jos kotiäitinä on niin joskus on pakko, niin olen itsekin joutunut tekemään, mutta kun hoitopaikka on, en näe mitään syytä siihen miksen voisi lasta hoitoon laittaa.