Onko tietyt ihmiset tällä palstalla aina tiettyihin aikoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo. Minä olen täällä yöllä, kun en osaa nukkua ja aamulla, kun heräilen ja päivällä, kun on aikaa... Ajattelin osoitteenmuutoksen pian tehdä ;)

Mulla on kone auki noin 17-20h/vuorokausi ja palstailen aina välillä päivän aikana.
Teen välillä kotihommia,laitan ruokaa,leikin lasten kanssa yms.. ja sit välillä tuun lukemaan ja kirjoittelemaan koneelle.
Kun saan lapset nukkumaan ja illan hommat tehtyä niin tuun koneelle ja välillä menee pitempäänkin istuessa yö myöhään.
Ei mulla oo sillai aina samoja aikoja tai no iltasin tosiaan istun pitempään ja päivällä millon mihinkin aikaan kerkiän.
Paltaillut kohta 4-vuotta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Joo. Minä olen täällä yöllä, kun en osaa nukkua ja aamulla, kun heräilen ja päivällä, kun on aikaa... Ajattelin osoitteenmuutoksen pian tehdä ;)

Sittenhän sä osaat kertoa!! Ja kuinka erilaisia keskustelunaiheet ovat milloinkin?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Sittenhän sä osaat kertoa!! Ja kuinka erilaisia keskustelunaiheet ovat milloinkin?

:laugh: Riippuu omasta henkisestä vireydestäni, kuinka älyttömiä juttuja kirjoitan, ei niinkään kellon ajasta.

Enkä ikinä muista, kuka on ollut paikalla milloinkin, kaikkien nikeissä on liian monta kirjainta... :ashamed:

Mä olen yleensä yöaikaan, koska päivällä on muuta puuhaa ja tykkään kukkua öisin myöhään. Nykyään olen tosin täällä harvemmin, jostain syystä oon vaan kyllästynyt. Ja koneella on paljon muutakin puuhaa minkä parissa viettää aikaa.

kyllä vaan, tai tietyt ajat olen pois, yöllä nukun ja päivällä olen töissä, mutta ei tarkoita suinkaan sitä että joka aamu tai ilta istuisin tietyt tunnin tässä tai viikonloput. Saattaa mennä aamuja ja iltoja välistä helpostikin

no meillä on kone päällä melkein aina, mutta palstalla olen vaan aamukahvin ajan ja ennen kun lapset herää. päivällä päiväkahvin ajan ja illalla kun lapset menneet nukkumaan olen ehkä tunnin..
apua, kuulostaa paljolta... mut pyrin käyttämään mahd. vähän aikaa.. :ashamed:

enkä oikeestaan ikinä kirjota mitään, lueskelen vaan keskusteluita ja avaan mielenkiintoiset linkit. :D

Yhteistyössä