onko todella aina kaikkien miehet heti valmiina seksiin kun vähän vinkkaa siihen suuntaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
mun miehessä on sitten nimittäin varmaan jotain vikaa tai sitten mä olen tyytyväinen parisuhteeseeni kun en paremmasta tiedä :xmas:

täällä enemmänkin näitä juttuja lueskellu ja valtaosa vastaa et mies on heti valmis kun vähän vihjaa / pyllistää / katsoo tietyllä katseella / hipaisee tms.

ei toimi meillä, eikä oo koskaan toiminutkaan.

kyllä meillä seksiä on, mutta nyt mulle tuli sellanen paska olo et oonko mä sit jotenki epähaluttava tai mies jotenkin outo kun ei meillä oo tollasta..
en osaa selittää..

kommentoikaa jos ymmärsitte :xmas:

no ei ainakaan meillä mies oo koko ajan valmiudessa seksiin, kyllä sitäkin välillä väsyttää tai on pää kipeä tai muuten vaan mielummin köllöttelee mun vierellä. ja meillä siis ihan hyvä seksielämä, toki saatetaan toisiamme kiusoitella, vilauttamalla esimerkiksi tissiä/penistä ym. sellaista vihjailua että kun lapset nukahtaa niin tätä saat.

Ei meillä ainakaan mies ole halukas kuin kerran viikkoon. On ihan turha kuvitellakkaan, että voisi joskus saada vaikka kahtena peräkkäisenä päivänä (tai saatikaan kaksi kertaa yhdessä päivässä).

Olen mieheltä kysellyt, että mikä mättää, että olenko minä jotenkin epäseksikäs tai jotain, mutta kovasti se vakuuttelee, että olen oikein haluttava, mutta hän ei pysty vaan harrastamaan seksiä esim. peräkkäisinä päivinä :/ Ja sitten jos kysyy, että miksi sitten vaan kerran viikossa niin väsmys on tähän sitten syynä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä valitettavasti !! Nykyään ei voi edes koskea, etteikö mies olisi heti heppi ojossa kuvittelemassa saavansa kohta seksiä.

Eikä edes koskea.. riittää, että mallailee uusia vaatteita tai vaihtaa yöpukua...

Itse en niinkään. Innostu.

Yleensä hän tahtoisi vielä kahdesti peräkkäin, enkä todellakaan jaksaisi :ashamed:

Riippuu ihan miehen omasta fiiliksestä haluttaako sitä vai ei. Joskus tosiaan riittää pelkkä tahaton pyllistys kun on vaikka suihkusta tullut ja hups,mela on sisällä. Joskus taas ei lämpene vaikka miten kiehnäisin jos on väsynyt tai muuten vain ei huvita :)

Jos mies ei pysty harrastamaan seksiä kuin pari kertaa viikossa, ei hän ole mies. Tai sit hänellä on toinen nainen jota paukuttelee päivittäin. Kyllä normaali mies pystyy vaikka kolmesti putkeen...

Jos mies ei pysty harrastamaan seksiä kuin pari kertaa viikossa, ei hän ole mies. Tai sit hänellä on toinen nainen jota paukuttelee päivittäin. Kyllä normaali mies pystyy vaikka kolmesti putkeen...

Meillä mies vannoo rakastavansa minua melkein joka päivä. Ei halua seksiä kuin todella harvoin. Olen miettinyt pääni puhki miksi. Keikistellyt vähissä vaatteissa ja ei mitään. Seksi loppui melkein pikkukakkosen syntymään eli 7v sitten. Kun olin raskaana niin ei halunnut seksiä. En tiedä mitä tehdä. Ei halua jutella asiasta eikä häntä häiritse asia. Olen miettinyt onko toinen mutta en usko sitä.

No ei todellakaan ole. Meillä minä olen huomattavasti halukkaampi kuin mies.

Viimeksi kuin pitkästä aikaa meillä oli taas ihanaa seksiä, niin innostuin siitä niin, että lämmittelin miestä uudelleen heti seuraavana päivä, koska lapsetkin olivat sopivasti poissa. Sain miehen kalun pystyyn, mutta muuten mies ei eleelläkään osoittanut olevansa kiinnostunut hommasta, ei koskenut minuun, makasi vain lahnana ja huokaili pari kertaa väsyneen tuskastuneena. TV:n katselu voi siis voiton ja minä lähdin loukkaantuneena pois. Olisin toki voinut nousta ratsaille tyydyttämään itseni, mutta se olisi tuntunut raiskaukselta.

totuus on toisenlainen. ei sellaista ihmistä, ei miestä eikä naista ookkaan, joka olis heti valmis. joskus on joskus ei. joskus ei jaksa, joskus ei haluta. ja aina ne halut ei kohtaa. toista haluttaa toista ei. ennemminkin musta kirjoitetaan tällä palstalla paljon siitä, että mies ei halua seksiä, mies haluaa nukkua tai olla tietsikalla vaikka naista kuinka haluttas

Yhteistyössä