Onko toiveet raskaudesta jo menetetty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaustesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaustesti

Vieras
Niin on jo pari viikkoa tullu lähes päivittäin pahanolon aaltoja et hetken tuntuu et oksennus lentää ei oo kuiten lentäny :D
Sit alavatsa on ollu kipeä ja rinnat kans ja nyt muutamanpäöivän nännitki tosi arat.
Ja valkovuotoa tullu aika reippaasti pari viikkoa tosin nyt se on tainnu aikalailla vähentyä.
Mutta siis tein torstaina raskauskeijun erittäin herkän rakasutestin ja se oli nega en meinannu uskoa silmiäni mutta ei sitä toista vivaa tullut..Niin ja kuukautiset ois pitäny alkaa keskiviikkona ei vielä näin lauantaina ole kuulunut kuitenkaan.
Mutta siis kun testin pitäis olla erittäin herkkä ja näyttää jo 4päivää ennen kuukautistenalkamispäivää positiivista ja mulla kuitenki oli jo päivän sen jälkeen et luulis et ei vois johtua siitä et oon liian aikasin testaillu eli pitääkö vaan uskoa et toiveet oli turhia ja oireetki johtu jostain ihan muusta vai vieläkö on toivoa että testi vain näytti väärin :)

oi ihanaa kuulla tuommosta kommenttia kyl oon itekki ajatellu et pitää joku päivä uusia mut tuntuu et onko se vaan omaa haaveajattelua et ei se vaan näyttäny oikein :)

mulla ois pitäny näyttää positiivista jo 26.4 mutta vie 29.4 tuli nega (Ovis 12.4) näytti vasta 2.5 positiivista et vielä ei kannata menettää toivoa. ny rv 41+4 ja vaavi ei millään tahdo syntyä. no tiistaina käynnistellään! tsemppiä!

maanantaina tein uuden testi ja yks ainoa viivahan siihen vaan tuli. mutta silti verestä ei tietoakaan.
"raskausoireet" on kuitenki pikkuhiljaa lähes kokonaan poistuneet joten menkkoja tässä vain odotellaan et pääsis uuteen yritykseen. nyt jo 36/28 ihanaa

Yhteistyössä