Onko törkeää siivota "salaa" miesystävän luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siivuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siivuri

Vieras
Haluaisin hieman siivota täällä mun miesystävän luona. En kuitenkaan halua että heti näkee että muija on siirtäny tavarat uuteen paikkaan jne. Pesin jo kahvinkeittimen ja tyhjensin astianpesukoneen. En tiedä viitsisinkö imuroida, sen voi huomata heti. En mä tiedä ymmärtääkö kukaan mua mun ongelmassa :D Koska vietän täälä paljon aikaa, tahdon myös osallistua kotitöihin, mut sillai salaa vielä, ettei mies tunne että tungen liikaa hänen reviirilleen tai jotain... Hieno ja siisti kämppä on, ei siinä mitään moitittavaa, mut mullahan hajoaa pää jos en tee jotain kotitöitä!! Enkä mä voi miehelle ehdottaa että hei, nyt siivotaan!! Ainakin minä loukkaantuisin..

mä aloin tiskata kun menin eka kertaa miehen luo, oli niin paskanen kämppä että oli pakko tehdä jotain! Ei vissiin tykänny pahaa kun nyt ollaan oltu 10 v yhdessä.

No kai nyt sellaista siivoamista saa tehdä, missä ei kuitenkaan siirtele tavaroita tai järjestele mitään eri paikkoihin tai pahimmassa tapauksessa heitä roskiin jotain mitä ei pitäisi. Siis mä ainakin ilahtuisin, jos joku putsaisi keittiötä, pesisi vessaa, imuroisi ja pyyhkisi pölyjä. Puhtaus tuskin ketään haittaa, mutta se ärsyttäis jos tavaroita ei löydykään.

Harva mies loukkaantuu jos joku käy vapaaehtoisesti imuroimassa kämpän! Ei se nyt mitään tavaroiden tuomista/muuttoa tarkoita jos vähän siivoilee ja järjestelee asunnossa. Ainakin mun mies vaan tykkäsi kun silloin seurustelun alkuaikoina tein jotain siivoushommia, kokkasin yms.hänen poikamiesboxissa..

Sen kun siivoat. Mutta älä sitten parin vuoden päästä valita, miten mies ei tee kotitöitä.
Itse en kyllä siivoaisi salaa, vaan ehdottaisin vaikka siivoojan palkkaamista, jos mies ei hommaan itse kykenen.

Okei, ehkä mä teidän rohkasemana uskallan imuroida täällä :D En tahdo siirrellä tavaroita, koska tiedän kuinka vittumaista se on kun se tietty lappu tai lippu ei ollukkaan just siinä missä piti.. Huh, mä sit syytän teitä jos tää suhde menee mönkään mun imuroinnin takia :D Vitsivitsi :D Nii juu, pyyhin mä tääl vähän jo pölyjä ja keittiön siivosin, ruokapöydän hinkkasin puhtaaks... Nyt imurin kimppuun! Kiitos palstamammat :D

Okei, ehkä mä teidän rohkasemana uskallan imuroida täällä :D En tahdo siirrellä tavaroita, koska tiedän kuinka vittumaista se on kun se tietty lappu tai lippu ei ollukkaan just siinä missä piti.. Huh, mä sit syytän teitä jos tää suhde menee mönkään mun imuroinnin takia :D Vitsivitsi :D Nii juu, pyyhin mä tääl vähän jo pölyjä ja keittiön siivosin, ruokapöydän hinkkasin puhtaaks... Nyt imurin kimppuun! Kiitos palstamammat :D
Juu, imurointi ja muu persusiivous on ok, mutta sisustamiseen ei kannata puuttua. Meillä oli lasten täti lastenhoitajana matkalla ollessamme. Ei oikein tykätty, kun huonekalut oli siirretty aivan uuteen järjestykseen sillä välin.

Uusimmat

Yhteistyössä