Onko törkeetä jos en ota miestä mukaan synnytykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mymmeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mymmeli"

Vieras
Ei ole missään vaiheessa osoittanut olevansa iloinen vauvan tulosta tai tukenut minua raskausaikana.. Kaikki huomio on ollut vittuilua. Tarviiko mun oikeesti vielä kattoo tällaista ukkoa sairaalassakin, vai voinko hyvällä omalla tunnolla pyytää mukaan ihmisen, joka tulee aidosti? Tuntuu, että tää mies vaan imee mun voimat.

En minäkään tuossa tilanteessa ottaisi. Synnytys on ihan tarpeeksi raskasta jo ilmankin että täytyy vielä pelätä toisen käytöksellään vievän omia voimia. Ota mukaan sensijaan joku, joka siinä tilanteessa on sinun puolellasi.

No itse en missään nimessä ottaisi, jos tilanne on toi. Pilaa vaan sinun hyvän synnytys kokekuksen pahimmassa tapauksessa. Ota mukaasi tukihenkilö joka oikeasti haluaa olla siellä sinua tukemassa.

Ei ole pakko ottaa. Mulla mies oli ekassa synnytyksessä mukana, kun kuvittelimme sen olevan "ainut oikea tapa". Miehestä ei kuitenkaan koko aikana ollut mitään hyötyä (ei haittaakaan), sillä hän istui koko toimituksen ajan hiljaa tuolissa, jonka kätilö miehelleni saliin tultaessa osoitti. Itse halusin tuossa tilanteessa olla omien ajatukieni kanssa, enkä kaivannut mitään kädestä pitäjää. Muut synnytykset olen hoitanut kätilön kanssa.

No ei tarvitse ottaa... eikä kyllä tarvitse katsoa muutenkaan. Mikset jätä miestäsi, kun vaikuttaa, että ei teidän suhteella mitään onnellista tulevaisuutta voi olla.

Tarviiko sun sit palata tommosen luo, kun lapsi on syntynyt? En kannata eroamisia, mutta aika raskasta elmää tuollainen, jos kaikki saamasi huomio on pelkkää negaa. Meinaan, että lapsessa varmaan sulle hommaa ihan tarpeeksi, ettet tarvii lisärasitteita.

[QUOTE="hih";22305022]Ei ole pakko ottaa. Mulla mies oli ekassa synnytyksessä mukana, kun kuvittelimme sen olevan "ainut oikea tapa". Miehestä ei kuitenkaan koko aikana ollut mitään hyötyä (ei haittaakaan), sillä hän istui koko toimituksen ajan hiljaa tuolissa, jonka kätilö miehelleni saliin tultaessa osoitti. Itse halusin tuossa tilanteessa olla omien ajatukieni kanssa, enkä kaivannut mitään kädestä pitäjää. Muut synnytykset olen hoitanut kätilön kanssa.[/QUOTE]

Meilläkin mies istui koko ajan tuolissa ja luki lehtiä, minäkään en kaivannut häntä mihinkään. Mutta siitä huolimatta halusin hänet toiseenkin mukaan, ajattelin että jos jotain menee pieleen, hän on lähellä, sekä oli kiva katsella kun hän jutteli vauvan kanssa kapaloinnin jälkeen.

Mutta ap:lle, ei tietenkään tollaista miestä mukaan.

Tarviiko sun sit palata tommosen luo, kun lapsi on syntynyt? En kannata eroamisia, mutta aika raskasta elmää tuollainen, jos kaikki saamasi huomio on pelkkää negaa. Meinaan, että lapsessa varmaan sulle hommaa ihan tarpeeksi, ettet tarvii lisärasitteita.
Ihan uteliaisuudesta, miten sinun mielestäsi tulisi toimia suhteessa, jossa esim. mies leipoo joka päivä vaimoaan lättyyn niin että soi? Pitäisikö mennä parisuhdeterapeutille?

Meillä on ennestään yksi lapsi, jonka hoitoon ei ole osallistunut.. Kerran olen jo lapsen kanssa muuttanut toiseen osoitteeseen, kun on miehen touhu mennyt tosi törkeäksi..

[QUOTE="mymmeli";22305151]Meillä on ennestään yksi lapsi, jonka hoitoon ei ole osallistunut.. Kerran olen jo lapsen kanssa muuttanut toiseen osoitteeseen, kun on miehen touhu mennyt tosi törkeäksi..[/QUOTE]
:hug:

[QUOTE="mymmeli";22305190]on ainakin kavereilleen rehvastellut tulevansa.. ilmeisesti mun mielipiteellä ei ole väliä..[/QUOTE]

Älä ihmeessä ota. Tommonen ilkeä tyyppi on sulle vaan haitaksi.

Ei mielestäni ole törkeää jos toinen ei edes halua tulla synnytykseen mukaan. Väkisin kyllä tulee mieleen että mihin tarvitset yleensäkään tuota miestä vai tarvitseeko hän sinua pelkästään ja mihin?

Yhteistyössä