Onko tosiaan niin ettei suurin osa äideistä tajua, että kun ostat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Rattaat kaupasta 600e niin saman tein kun saat ne ulos kaupasta niin hinta putoaa puoleen eli 300e ja kun ne ovat käytössä 1-3 vuoteen niin niiden hinta ei tosiaan ole enää edes 300e???

Kyllä miehet on autoinensa tässä asiassa paljon fiksumpia.

Mitä sitten. En mä ainakaan osta vaunuja sijoituskohteeksi. (Enkä muuten ostais autoakaan) En mä ainakaan halua ostaa käytettynä pienelle vauvalle vaunuja, kun en voi tietää miten niitä on säilytetty, käytetty jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä sitten. En mä ainakaan osta vaunuja sijoituskohteeksi. (Enkä muuten ostais autoakaan) En mä ainakaan halua ostaa käytettynä pienelle vauvalle vaunuja, kun en voi tietää miten niitä on säilytetty, käytetty jne.

Samma här

Rahalla saa ja hevosella päsee tai köyhälle kallis ja muille saman hintanen. Mitä se kellekkään kuuluu vaikka höökivaunujen hinta tippuis ovesta ulos mentäessä 80%

:laugh: Auton ostossa häviää päljon enemmän kuin 300e laaki :) Samoin asuntoa käyttäessä ei niistä parketeista kohta saa yhtään sen enempää.

Oliko tässä joku pihvikin? Käytetystä ei saa yleensä enempää kuin uudesta vaan kovin paljon vähemmän. Mutta 600e vaunuilla on kivempi ajella se 3 vuotta kuin 300e vaunuilla, jonka seuraksi ostaa vielä 200e rattaat :whistle:

Yhteistyössä