Onko tosissaan liian kallis, vai mikä on vikana? EI OLE MYYNTI ILMOITUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mulla on huutiksessa myynnissä uusi jonathan cordura haalari, hintana 60 ja sis. postikulut.

Onko tuo todella liian kallis, kun sen sais kuitenkin lähes 30?halvemmalla kuin kaupasta. Vai pitääkö mun edelleen laskea hintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mulla on huutiksessa myynnissä uusi jonathan cordura haalari, hintana 60 ja sis. postikulut.

Onko tuo todella liian kallis, kun sen sais kuitenkin lähes 30?halvemmalla kuin kaupasta. Vai pitääkö mun edelleen laskea hintaa?

ei kait se liian kallis oo kun kyseessä kuitenkin ihan uusi tuote. Oottele nyt vaan ihan rauhassa, kyllä se kaupaksi menee! Moni ei ehkä vielä oo "heränny" et talviki tulee ja ei oo ostanu lapsilleen haalareja. Mut kato vaan 2-3 viikon sisällä sun haalaris on myyty! :)

Mä veikkaan että ne jotka etsivät tuota pukua huutiksesta, etsivät käytettyä pukua (eli myös käytetyn hintaista), eivätkä ole siis valmiita tuota hintaa pulittamaan, vaikkakin puku on uusi.

Ja saattaapi olla että sua epäillään trokariksi (itse en osta jos näin epäilen) ja aika monessa piakkaa myydään uusia pukuja -50% hintaan joten miksi ostaa sitten uusi puku -33% hintaan, kun halvemmalla saa kaupasta?

joo tuo se oli, mut en kyllä aikonut sitä täällä "paljastaa", ettei luulla myynti ilmoitukseksi.

Siinä tosiaan on laput kiinni, ja kohta kolme viikkoa oon yrittänyt sitä myydä :(

Kaupan alennusmyynnistä saa vastaavan Jonathanin halvemmalla, -50% ale ei ole mitenkään harvinainen. Veikkaan että et tule saamaan tuolla hinnalla kaupaksi, mutta ainahan voit yrittää.

Saattaapi muuten hämätä sekin, että ostit sen hintaan 59?, mutta myyt hintaan 60?. Erikseen kun kohteessa mainitsit että olet sen juuri huutanut, niin näppärä käy katsomassa tiedoistasi että mihin hintaan...

Toki ostaessasi maksoit päälle postit ja nyt ne sisältyvät hintaan...mutta ei kaikki tuota ehkä huomaa.

joo tuo se oli, mut en kyllä aikonut sitä täällä "paljastaa", ettei luulla myynti ilmoitukseksi.

Siinä tosiaan on laput kiinni, ja kohta kolme viikkoa oon yrittänyt sitä myydä :(

joskus se myyminen vie aikaa, mut uskon et menee jossain vaiheessa kaupaks =)

No mä myin vasta uuden tähti-jonathanin 60e huutiksessa, ehti olee ehkä viikon verran myynnissä, mut värit oli vähän kirkkaammat kun tossa. Olin kyllä selvittänyt miksi myin eli en usko että kukaan trokariksi luuli, laitoin vielä uuden rukkaset kaupan päälle. Sain sen mitä olin maksanu joten olin tyytyväinen.

"täältä vasta huudettu haalari, jossa olikin liian lyhyet hihat meidän lapselle :( joten laitan uudestaan myyntiin, jottei ihan tyhjän pantiksi jää. "

Jätä tää teksti ilmoituksesta pois, ei oo oleellista mistä itse olet puvun hommannut ja tuosta voi saada kuvan että puvussa olisi jotenkin erityisen lyhyet hihat =)

hmm... pitäskö mun sit lisätä tohon ilmoitukseen, että itse maksoin 59?+postarit 8,50? joten en saa edes omiani pois.

ei auta rupina kun kakat on jo huosussa, tuokaan tieto ei ketään lämmitä.

turhat löpinät pois ilmosta.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
"täältä vasta huudettu haalari, jossa olikin liian lyhyet hihat meidän lapselle :( joten laitan uudestaan myyntiin, jottei ihan tyhjän pantiksi jää. "

Jätä tää teksti ilmoituksesta pois, ei oo oleellista mistä itse olet puvun hommannut ja tuosta voi saada kuvan että puvussa olisi jotenkin erityisen lyhyet hihat =)

kiitos :)

pakko saada tuo myytyä, että saa ostettua uuden haalarin ipanalle.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

peesaan

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tietty toi on niin iso koko jo ettei moni käytä välttämättä enää haalaria.

Ai 116cm on sun mielestä iso koko? Meillä muistakseni 3-vuotias käytti tätä kokoa, ja viimeisimmäksi on hankittu 128cm haalari.

Yhteistyössä