J
jadal
Vieras
noo täytyy yrittää muokkailla tota ilmoitusta, josko se sit menis paremmin kaupaksi.
Mä en tosiaan ole mikään huippumyyjä
Mä en tosiaan ole mikään huippumyyjä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tietty toi on niin iso koko jo ettei moni käytä välttämättä enää haalaria.
Ai 116cm on sun mielestä iso koko? Meillä muistakseni 3-vuotias käytti tätä kokoa, ja viimeisimmäksi on hankittu 128cm haalari.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tietty toi on niin iso koko jo ettei moni käytä välttämättä enää haalaria.
Ai 116cm on sun mielestä iso koko? Meillä muistakseni 3-vuotias käytti tätä kokoa, ja viimeisimmäksi on hankittu 128cm haalari.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tietty toi on niin iso koko jo ettei moni käytä välttämättä enää haalaria.
riippuu kuule kersastakin, meidän 2-luokkalaiselle menee 116cm vaatteet..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tietty toi on niin iso koko jo ettei moni käytä välttämättä enää haalaria.
Iso 3v![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:mä myin just kaksi uutta reimatecin talvihaalaria asusteineen. Ja hinta oli kyllä suhteessa paljon halvempi kuin tuoHiukan tuli tappiota, mutta siitäpähän opein taas jotain...
Kohteet laitoin eilen illalla myyntiin ja tämä aamulla molemmat ostettiin pois. Ja syy miksi myin uutta on se, että mä alan boikotoimaan reimaa henkilökohtaisista syistä :kieh: Harmittaa vaan, kun ulkonäöllisesti oli eniten mein makua, mutta ei voi mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tietty toi on niin iso koko jo ettei moni käytä välttämättä enää haalaria.
Iso 3v![]()
Aika normi, ainakin miun mielestä.... Itselllänikin viime talvella oli silloin 3v:lla pojalla 116cm puku... Mutta lapset ovat erikokoisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gfgsdfgsd:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:mä myin just kaksi uutta reimatecin talvihaalaria asusteineen. Ja hinta oli kyllä suhteessa paljon halvempi kuin tuoHiukan tuli tappiota, mutta siitäpähän opein taas jotain...
Kohteet laitoin eilen illalla myyntiin ja tämä aamulla molemmat ostettiin pois. Ja syy miksi myin uutta on se, että mä alan boikotoimaan reimaa henkilökohtaisista syistä :kieh: Harmittaa vaan, kun ulkonäöllisesti oli eniten mein makua, mutta ei voi mitään...
Menee ohi aiheen, mutta miksi boikotoit? Meillä noita on ollut useita, ja olen itsekin vähän jo samalla kannalla kanssasi. Mielestäni noiden laatu on laskenut, ja ne yrittävät vain ratsastaa vanhallla maineella.
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:Jätä tiedot "ostin täältä" ja "liian lyhyet hihat" pois.
ÄLäkä selittele muutenkaan että ei sittenkään sovi meille tms.
LAita tyyliin "uusi haalari koko 116cm, laput kiinni.
JA lähtöhinnaksi sitten vaikka 49e 1e korotus ja postikulut sitten sen 8,50. Moni ei huomioi tuota pk kuuluu hintaan..
Alkuperäinen kirjoittaja kai kerrot sossuun:Kun saat rahaa tavaran myynnistä? Olet täällä myöntänyt että sossusta saatte rahaa ja kaikki tulot pitää sinne ilmoitata. Ei meitä muita huvita maksella veroja, että pääsevät tuollaiset huijaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Todella väärin, että myydään kaikenlaista huutiksessa ja silti haetaan sossurahaa.