Onko totta ettei äiti saa hoitoa!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BaBBy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BaBBy

Jäsen
12.11.2007
158
0
16
oikeesti voi vittu mä sanon tätä lakko uhkaa!!!!
äitillä saatiin tulppa liukenemaan,mutta jossain kuvissa oli näkynyt aortan repeäminen!
sairaalaan soittaessa kukaan osannut sanoa mitään yrittävät saada mediheliä viemään jonnekkin leikkaukseen,osanneet sano mihin kun ei lakko uhan takia resursseja lässytti!!!!!
voi luoja :'( :'( :'(
hajoo pää!!!!!!!!!kaiken lisäks mies kuvassa kuumeessa ja oksenteleva poika.
voi itku :'( :'( :'( :'( :'(

Äiti on tällä hetkellä jyväskylänsairaalassa,hänen pitäisi päästä leikkaukseen aorttan repeymä.
Hoitajat etsivät paikkaa mihin menee leikkaukseen,sinne soittaessa se kaikki kuullosti todella todella kamalalta,HE EIVÄT TIEDÄ KUKA LEIKKAA JA MISSÄ!!!!!!!!
Sen sanoi hoitaja että pelataan tunneilla voi vittu millä mä menen ja mihin jos äitille käy huonosti,voi luoja :'( :'( :'( :'(

No ei kai se nyt mikään repeämä voi olla, henkihän se jo lähtis miettiessä. Aneurysma kuulostaisi todennäköisemmältä. Eikä niitäkään automaattisesti leikellä jos eivät ole tarpeeksi isoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nääh...:
No ei kai se nyt mikään repeämä voi olla, henkihän se jo lähtis miettiessä. Aneurysma kuulostaisi todennäköisemmältä. Eikä niitäkään automaattisesti leikellä jos eivät ole tarpeeksi isoja.

Siellä on tosi kyseessä sen tiedän,hoitaja etsivät leikkaus paikkaa ja mediheli on hälytetty!
:'(

Jos tällä hetkellä on akuuttileikkaustarve, leikkauspaikka etsitään. Jyväskylän alueen sydänpotilaat yleensä leikataan Kuopiossa. Äitisi tullaan varmasti hoitamaan parhaalla mahdollisella tavalla :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Jos tällä hetkellä on akuuttileikkaustarve, leikkauspaikka etsitään. Jyväskylän alueen sydänpotilaat yleensä leikataan Kuopiossa. Äitisi tullaan varmasti hoitamaan parhaalla mahdollisella tavalla :hug:

Kuopiosta oli sanottu ja tampereesta,mutta jostain syystä niillä on vaikeuksia saada mihinkään!
vattu että on ämpäri päässä,pakko lähteä pihalle koiran kanssa,ei kestä!
:'( :'(

Voi että, onpa tosi ikävä juttu.
Aortan repeäminen on semmonen asia, että hengenlähtö ei takuulla ole kaukana.
Ainakin vatsa-aortan repeäminen on niin paha, että vaikka repeäminen tapahtuisi leikkauspöydällä niin siitä ei välttämättä selviä.

Voimia

Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:

Kuopiosta oli sanottu ja tampereesta,mutta jostain syystä niillä on vaikeuksia saada mihinkään!
vattu että on ämpäri päässä,pakko lähteä pihalle koiran kanssa,ei kestä!
:'( :'(

Ei oo varmaankaan nyt tän työtaistelun vika, että asiaa mietitään... on vaan tosi vaikee ja hankala leikkaus tollanen... harva ees siitä selviää ja tarvii olla toooosi hyvä kirurgi, jotta sen pystyy tekeen...

Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
BaBBy, ootko jostain muusta maasta kotosin?
Eiks se oo rovaniemeltä.
Ja kyllä pään aukojat ootte idiootteja!
Ton kaltasten ihmisten jotka kehtaa tulla soisen tuskaan rääpiin päätään takia on maailma menossa vituiks!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
BaBBy, ootko jostain muusta maasta kotosin?
Eiks se oo rovaniemeltä.
Ja kyllä pään aukojat ootte idiootteja!
Ton kaltasten ihmisten jotka kehtaa tulla soisen tuskaan rääpiin päätään takia on maailma menossa vituiks!

Kysyin siksi että sillä on samat kirjoitusvirheet kuin esim. jollain milannalla... hoono soomi... olkoot Rovaniemeltä, kysymyksen tarkoitus oli että onko se tullut jostain muualta tänne Rovaniemelle...

olen ihan suomalainen.
Rukoilkaa että äiti selviää matkasta :'( :'(
siirretään taysiin parasta aikaa ja hoitajat sanoi että valmistautukaa menetykseen. :'( :'( :'(
voi luoja!!!!!!¨
mulla ei ole edes ketään tuttua täällä.voi vittu tätä elämää!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:
olen ihan suomalainen.
Rukoilkaa että äiti selviää matkasta :'( :'(
siirretään taysiin parasta aikaa ja hoitajat sanoi että valmistautukaa menetykseen. :'( :'( :'(
voi luoja!!!!!!¨
mulla ei ole edes ketään tuttua täällä.voi vittu tätä elämää!!!!!!!!!!!

Voi että...tämä kuulostaa todella kamalalle.Tätäkö tämä sitten alkaa nyt olemaan tehyläisten takia |O. Multa ei symppatiaa heille heru!
Rukoilen äitisi puolesta, että selviäisi ja kaikki kääntyisi parhain päin.Voimia toivon myös sinulle. :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nääh:
Niin sitä vaan että aortta kun repeää niin ei kyllä siirrellä yhtään minnekään, hyvä jos ehditään paikanpäällä leikkaamaan.
Äitiä siirretään.menehtyminen on nyt suurin.
voi luoja!!!!!
miksei jyväskylässä tehdä leikkauksia????eikä se ole iso sairaala?
voi vittu tekee mieli tupakkaa ja ollu polttamatta puolivuotta.
voi itku...mulla ei ole ketään muutakun perhe täällä puhelin yhteys sinne missä isä ja ne on,puran tänne....
voi itku :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi että, onpa tosi ikävä juttu.
Aortan repeäminen on semmonen asia, että hengenlähtö ei takuulla ole kaukana.
Ainakin vatsa-aortan repeäminen on niin paha, että vaikka repeäminen tapahtuisi leikkauspöydällä niin siitä ei välttämättä selviä.

Voimia

Aivan, aortan repeäminen on todella vakavaa.Miehen sisaren miesystävä menehtyi siihen leikkauspöydällä :/

Yhteistyössä