onko totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mii

Jäsen
24.07.2004
193
0
16
onko tosiaan niin ettäse jota on joskus pettäny ei tuu pettämään koskaan?? kuuntelin parin tytön keskustelua ja toinen sanoi että "mä en usko että pekka pettää mua ikinä,koska se tietää miltä tuntuu tulla petetyks".. pisti vaan miettimään että eikö sellanen jota on petetty tule pettämään..

Mä voisin ystävästäni kertoo sen verran, että hänet on kerran petetty oikeen kunnolla ja nytten hän harrastaa nykyisen miesystävänsä kanssa sitä että itse pettää...Joka mun mielestä kyllä on ihan väärin!! En pidä tuollaisesta, mutta ilmeisesti jos ite tulee petetyksi niin itekin pettää...Mutta voi kyllä muuttua, kun löytää sen oikean jota kunnolla rakastaa!! Uskoisin ainakin niin, että syvä rakkaus saa ihmisen muuttamaan tekonsa/ tekemisensä =)

Kai se riippuu paljolti ihmisestäkin, ainakin luulisin. Nykyisen puolisoni entinen tyttöystävä petti häntä aikoinaan yhteisen tutun kanssa ja tiedän ettei puolisoni tänäkään päivänä hyväksy minkäänlaista pettämistä enkä koskaan voisi kuvitella hänen pettävän minua. Olen itsekseni joskus tätä miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että ainakin meidän tapauksessa kyse on siitä että koska puolisoni tietää miltä se tuntui tulla petetyksi, hän ei halua sitä tunnetta kenellekään toiselle.

Yhteistyössä