V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joo :'( se löys ihanan saksalaisen kuulantyöntäjä naisen jonka mukaan läks. siinä jäi samantien ukko kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joo :'( se löys ihanan saksalaisen kuulantyöntäjä naisen jonka mukaan läks. siinä jäi samantien ukko kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joo :'( se löys ihanan saksalaisen kuulantyöntäjä naisen jonka mukaan läks. siinä jäi samantien ukko kotiin
Voi vitsi! Tiiätkö mistä se sen naikkosen löysi? Mäkin heivaisin ukon jos saisin tollasen ihanan körmyn tyttösen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joo :'( se löys ihanan saksalaisen kuulantyöntäjä naisen jonka mukaan läks. siinä jäi samantien ukko kotiin
Voi vitsi! Tiiätkö mistä se sen naikkosen löysi? Mäkin heivaisin ukon jos saisin tollasen ihanan körmyn tyttösen![]()
se kävi juankoskella jossain karaokejuhlissa jossa sitten tapasivat
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Heh, joskus kannattaa heittää hakuun oma nikki.![]()
Plääh tuossa kertoikin mitä on tapahtunut. Mä oon niin onnellinen. :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kerros ny kaikki, että saadaan vihot ajan tasalle B)
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Heh, joskus kannattaa heittää hakuun oma nikki.![]()
Plääh tuossa kertoikin mitä on tapahtunut. Mä oon niin onnellinen. :heart: :heart:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja mä olen teidän buldokki!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, me pidetään tätä Sleepyheadia kahleissa makuuhuoneessa. :heart: Kaulapanta pukee sitä hyvin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.
Tietysti. Se saa piparia kun on kiltisti. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joo :'( se löys ihanan saksalaisen kuulantyöntäjä naisen jonka mukaan läks. siinä jäi samantien ukko kotiin
se kävi juankoskella jossain karaokejuhlissa jossa sitten tapasivat
Se on nyt pakattava kamat ja Juankosken junaan samantien =) Jos siellä olis mullekkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.
*läähättää kieli pitkällä, kuola vana valuen ja katsoo, kuin kultainennoutaja, vaikka onkin vain rähjäinen buldokki*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.
*läähättää kieli pitkällä, kuola vana valuen ja katsoo, kuin kultainennoutaja, vaikka onkin vain rähjäinen buldokki*![]()
montaks söit?![]()
![]()