Onko tuon pakko olla niin junttieinari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmemaan liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmemaan liisa"

Vieras
Pitkistä kalsareista on luopunut viimeviikolla. vappuna piti grillata ja syödä ulkona vaikka oli puolimetrinen hanki vieressä ja räntää satoi. ei ole kertaakaan vielä ollut shortseissa eikä lyhytvarsisukissa vaan on koko ajan polvisukissa ja mustissa farkuissa vaikka lämminta ollut tämän viikon 23-26 joka päivä. ei voi syödä ulkona nyt kun on kesä. makaa sisällä ja katsoo televisiota koko päivän ja kun syyssateet ja pakkaset alkavat valittaa kun muut haluavat vaan olla sisällä. ei harjaa hiuksiaan vaikka on töissä kaupunginjohtajan viereisessä huoneessa...

pakko valittaa, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Qsipää;26629134:
kuka? sun mieskö? Kuulostaa niin kamalan tylsältä ihmiseltä ja juntilta, että mä en kyllä katsois hetkeäkään. En olisi alunperinkään lähtenyt moisen juntin matkaan...

no eipä se sillon alkutaipaleella ollut tuomonen. oli suht normaali. huolehti hygieniastaan yms. olisinpä jättäny ottamatta

lisää: tulee diabeteshoitajalta joka sanonut että pitäisi syödä terveellisemmin koko perhe. mutta ei tee ruokaa IKINÄ, ei syö salaatteja jos niitä on tehty ei edes osallistu kaupassa käyntehin.

[QUOTE="ihmemaan liisa";26629157]no eipä se sillon alkutaipaleella ollut tuomonen. oli suht normaali. huolehti hygieniastaan yms. olisinpä jättäny ottamatta

lisää: tulee diabeteshoitajalta joka sanonut että pitäisi syödä terveellisemmin koko perhe. mutta ei tee ruokaa IKINÄ, ei syö salaatteja jos niitä on tehty ei edes osallistu kaupassa käyntehin.[/QUOTE]

No laita se mies ruotuun. Sanot sille, että ottaa itseään niskasta kiinni ja osallistuu pereen elämään ja arkeen, tai sitten makaa sohvalla polvisukissaan yksin, ilman perhettä. Niin mä ainakin sanoisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Qsipää;26629172:
No laita se mies ruotuun. Sanot sille, että ottaa itseään niskasta kiinni ja osallistuu pereen elämään ja arkeen, tai sitten makaa sohvalla polvisukissaan yksin, ilman perhettä. Niin mä ainakin sanoisin.

ja perussuomalainen junttieinarihan ei korviaan letkauta ämmien mäkätyksille. ei edes tärkeät asiat mene perille kun osaa olla niinku ei kuuliskaan. enää en edes jaksa yrittää puhua mistään.

no hyvä puoli tässä on se että minä elän joskus yksin koska tuolla menolla ei kovin pitkäikäiseksi eletä.

[QUOTE="ihmemaan liisa";26629195]ja perussuomalainen junttieinarihan ei korviaan letkauta ämmien mäkätyksille. ei edes tärkeät asiat mene perille kun osaa olla niinku ei kuuliskaan. enää en edes jaksa yrittää puhua mistään.

no hyvä puoli tässä on se että minä elän joskus yksin koska tuolla menolla ei kovin pitkäikäiseksi eletä.[/QUOTE]

no JÄTÄ SE SIKA. Kai perussuomalainen junttieinarikin nyt edes asentoa vaihtaa, kun vaimo ja lapset lähtee lätkimään. Et sä tuosta mieestä selvästikään ainakaan mitään irti saa, joten miksi katsoa häntä enää pitempään?

[QUOTE="ihmemaan liisa";26629195]ja perussuomalainen junttieinarihan ei korviaan letkauta ämmien mäkätyksille. ei edes tärkeät asiat mene perille kun osaa olla niinku ei kuuliskaan. enää en edes jaksa yrittää puhua mistään.

no hyvä puoli tässä on se että minä elän joskus yksin koska tuolla menolla ei kovin pitkäikäiseksi eletä.[/QUOTE]

Miksi pitää odottaa toisen kuolemaa, että voi elää yksin? Onnistuuhan se vaikka jo heti tänään. Muuta pois.