onko tyhmä joululahja tämä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että ostaisin jouluna 4kuiselle kummitytölle vauvojen kylpypyyhkeen, kylpyaineet ja jonkin pienen kylpylelun ?
vaatteita en oikee uskalla ostaa kun tiedän et vanhemmilla on "tarkka maku"
ja lelujakaa en viitti ku tää on perheen neljäs muksu jo niin niitäkin on varmaan tarpeeks.

Ei kai 4-kuinen mitään kylpyaineita käytä?

Ihan hyvä lahja kuitenkin, ainakin jos pyyhe on selkeän laadukas eikä mikään Jättirätin alennuskorin viimeinen nuhraantunut kappale.

Mun mielestä hyvä lahja, luulis kelpaavan. Ainahan noita kylpyjuttuja tarvii ja jos heiltä kotoa jo kaikki nuo löytyisikin, loppuuhan ne aineet jossain vaiheessa. Ja uudet pyyhkeet on aina niin ihanan pehmoisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ei kai 4-kuinen mitään kylpyaineita käytä?

Ihan hyvä lahja kuitenkin, ainakin jos pyyhe on selkeän laadukas eikä mikään Jättirätin alennuskorin viimeinen nuhraantunut kappale.
Mä olen aina käyttäny Natusanin kylpyaineita. Jos ei halua kylpyveteen käyttää, niin voihan ne säästää ja käyttää myöhemmin suihkusaippuana.

Suosittelen, että ostat pyyhkeeksi sellaisen mallin, jossa on huppu pyyhkeen pitkän reunan keskellä, ei nurkassa. Sellainen pyyhe menee tosi pitkään. Esikoiseni sai sellaisen pyyhkeen vauvana ja vielä on käytössä 3,5 vuotiaana. Nyt etsin samanlaista 1 vuotiaalleni, kun esikoinen ei raski luopua omansa käytöstä.

Kiva lahja, meillä kaikkikylpyaineet menivät kaappiin odottamaan pojan kasvamista. Lahjapyyhe on käytössä. Just sellanen jossa huppu keskellä eikä se enää kunnolla mahdu tälle taaperollle.

Yhteistyössä