Onko tyhmää käydä pakettia vinkumassa lapulla olevalla lähetysseuranta koodilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Anttilasta siis tuli jo yksi lappu, että on saapunut paketti. Mutta samasta paikasta pitäisi tulla vielä lisää ja se näkyy tuolla lähetysseurannassa ja se hyvällä säkällä olisi iltapäivällä meidän postissa. Siis saisin sitten samalla kummatkin paketit, ettei tartteis huomenna mennä uudestaan postiin :) Jaksaakohan ne tädit siellä postissa vaivautua ja katsoa onko jo siellä perillä sitten se paketti?

Mitäs vinkumista siinä on? Jos sulla on seurantakoodi ja se paketti on tullut postiin, niin kyllähän sen sieltä saa noutaa. Niiden on pakko antaa se sieltä, ei se ole mikään vaivautumiskysymys.

Mä aina kyttään postin sivuilta seurantakoodilla et millon se on tullu perille :D Ja käyn sit hakeen, ei tarvii tehdä turhia reissuja :D

Eikä siinä mitää tyhmää ole, noin mä teen aina jos vaan seurantakoodi on :) Ja joka paikastahan ei enää tule edes sitä lappua vaan joistain paikoista tulee pelkkä ilmotus ja seurantakoodi tekstarilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä aina kyttään postin sivuilta seurantakoodilla et millon se on tullu perille :D Ja käyn sit hakeen, ei tarvii tehdä turhia reissuja :D

Eikä siinä mitää tyhmää ole, noin mä teen aina jos vaan seurantakoodi on :) Ja joka paikastahan ei enää tule edes sitä lappua vaan joistain paikoista tulee pelkkä ilmotus ja seurantakoodi tekstarilla.

Juu, se seurankoodilla hakeminen on aika yleistä ja helppoa:) Mutta sitten sattuu näitä tapauksia, kun tullaan sanomaan että "maija möttösen" nimellä olis tullu paketti, ei miulla mitään lappuu siitä oo, mut käy sillä nimellä kattomassa. Ja se on semmonen neliön muotoinen paketti! Sit saadaan kauheet raivarit, kun en suostu sieltä pakettiviidakosta lähtee penkoon kaikkia paketteja rouvalle :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Juu, se seurankoodilla hakeminen on aika yleistä ja helppoa:) Mutta sitten sattuu näitä tapauksia, kun tullaan sanomaan että "maija möttösen" nimellä olis tullu paketti, ei miulla mitään lappuu siitä oo, mut käy sillä nimellä kattomassa. Ja se on semmonen neliön muotoinen paketti! Sit saadaan kauheet raivarit, kun en suostu sieltä pakettiviidakosta lähtee penkoon kaikkia paketteja rouvalle :D :D

Joo, itte ei oo tota tullu harrastettua :D mutta oon kyllä pari tollasta tapausta nähny :D

Se voipi olla että siel postissa on työntekijöillä muutaki hommaa ku puolta päivää kaivella Rva Möttösen pakettia.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Joo, itte ei oo tota tullu harrastettua :D mutta oon kyllä pari tollasta tapausta nähny :D

Se voipi olla että siel postissa on työntekijöillä muutaki hommaa ku puolta päivää kaivella Rva Möttösen pakettia.. :D

Joo, ja meilläkun on siinä postin lisäksi myös huoltamo, kahvila ja ravintola, sitä tekemistä siis muutenkin =) Joskus oon käyny ettiin nimellä, jos on ollu hiljasta ja sattunu oikein ystävällinen asiakas, ja on osannu tarkat tuntomerkit paketista kertoo, mutta todellakin parhaassa ruuhka ajassa en ja sekun ei joillekin mene jakeluun :D

Siis jos sinulla on netin kautta se numerolitanja, niin siitä näet että kannattaako sitä pakettia vinkua sieltä vai ei. Nimittäin jos siinä lukee että se on vielä esim. rovaniemellä ja sinä asut utsojella ni ei kannata mennä. Mutta sit ku se on omalla paikkakunnalla ni siihen tulee kyllä ilmoitus että on saapunut sinne ja sinne. Eli sitten vasta voit hakea. Se numerohan sulla nimittäin on jo ihan alusta asti, siitä kun se paketti on pakattu ja matkaan lähteny. Mut et saa sitä ennenkuin se on määränpäässä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Siis jos sinulla on netin kautta se numerolitanja, niin siitä näet että kannattaako sitä pakettia vinkua sieltä vai ei. Nimittäin jos siinä lukee että se on vielä esim. rovaniemellä ja sinä asut utsojella ni ei kannata mennä. Mutta sit ku se on omalla paikkakunnalla ni siihen tulee kyllä ilmoitus että on saapunut sinne ja sinne. Eli sitten vasta voit hakea. Se numerohan sulla nimittäin on jo ihan alusta asti, siitä kun se paketti on pakattu ja matkaan lähteny. Mut et saa sitä ennenkuin se on määränpäässä. =)

Määränpäässä saattaa olla tänään iltapäivällä, Ihan lähellä jo seilailee :) normaalisti odottelen kiltisti lappua kotiin, mutta tuntuu turhalta lähteä huomenna uudestaan postiin jos se vaikka siellä jo onkin tänään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Mä ihmettelen ihan yleisesti sitä, miten ihmisillä voi olla niin huono itsetunto että pitää tällaisia kysellä palstalta? Sen kun menet ja teet niin kuin tuntuu!

Miten tämä liittyy huonoon itsetuntoon, jos en todellakaan tiedä voiko kysyä sillä numerolla??? En ole hirveemmin tilaillut netistä ja toisekseen olen lappuja/tekstiviestiä odottanut milloin se varmasti on ollut perillä.
Tyhmä voin olla, kun en tuollaista tiedä, mutta nyt olen viisaampi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uutta minulle :D Jep, kirjoitin koodin lapulle ja näytän sitä samalla siellä, kun haen tuota toista pakettia :)

Netin kautta voit myös eurata paketin kulkua! Kannattaa http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/ tuolta käydä kattomassa millon se on saapunut ja hyllyköity, niin ei tule turhaa reissua! :) Yleensä siinä 16 aikoihin ovat hyllyssä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uutta minulle :D Jep, kirjoitin koodin lapulle ja näytän sitä samalla siellä, kun haen tuota toista pakettia :)

Netin kautta voit myös eurata paketin kulkua! Kannattaa http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/ tuolta käydä kattomassa millon se on saapunut ja hyllyköity, niin ei tule turhaa reissua! :) Yleensä siinä 16 aikoihin ovat hyllyssä. :)

Jep.
Tuolta mä katon, millon paketti on omassa postissa ja sit vaan koodi mukaan ja hakemaan.

Jos iltapäivällä haet niin se on siellä. Mutta tosiaan vasta sitten kun se näkyy netissä. Ne päivittyy heti. Eli jos nyt vasta matkan varrella niin ei kannata vielä mennä. Jos olet puhelin-numerosi antanut niin sinulle tulee viesti välittömästi kun paketti on määränpäässä haettavaksi.

Se mitään vinkumista ole vaan ihan normaalia asiakaspalvelua ja noin just pitääkin toimia.
Tyhmää olisi, että hakisit tänään paketin, etkä ottaisia sitä toista pakettia samalla, jonka tiedät siellä kuitenkin olevan. Ei taas oikein mahtunut minunkaan kaaliini moinen häveliäisyys...

Yhteistyössä