Onko "tyhmää" ostaa vauvalle huonekalut samaa sarjaa (uutena) kun käytettynäkin saisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja basilikabanaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan mistä kukin tykkää. Me ei ostettu uutena vauvakalusteita, vaan käytettiin "perintökalleuksia" eli mulla aikanaan olleita. Hoitopöydästä sai myöhemmin lipaston jossa käytössä se on edelleen. Katson itse tärkeämmäksi sen että kalusteet on käytännölliset sitten kun lapsi hiukan kasvaa ja alkaa jo touhuamaan huoneessaan. Kaikkein viimeiseksi ostaisin uutenka kun jotain pinniksiä saa käytettynä hyväkuntoisena puoli-ilmaiseksi.

Mutta tosiaan jos sä haluat ostaa koko kalustuksen uutena niin osta ihmeessä. Tosin itse ostaisin jotain muuta kuin noi linkissä olevat.

Uskomattomia kuluttajia nykyajan ihmiset! Lukematta ihan kaikkia vastauksia, ihan kyllä ällöttää nää vastaukset!

"Osta vaan"

Mikä ihmisillä on, kun pitää olla uutta koko ajan kaikki. Ja sitten lapsia vaan tehdään maailmaan, joka pian täytyy Ikean kalusteista, kun kaikkien pitää saada uudet setit. Ja vaatteissa sama juttu. Ja elekroniikassa. Mutta kyllähän sitä elektroniikjätettä kehitysmaihin mahtuu!! Saa pikku lapsiressukat sentään jotain rahaa, kun sielä kuparilankoja keräävät...

Mikä ihme siinä on, kun pitää niin perkuleesti kuluttaa!?!

Eikö sitä elämää muuten saa mieluisaksi. Meinaako ap ja te muut, että sen lapsen elämä on jotenkin parempi, kun se saa mätsäävät kalusteet. Voi Jeesus. Tulispa pian sota, että ihmiset alkais taas arvostamaan oikeita asioita! Eikä murehdittaisi jostain näin helkutan tyhmistä asioista!!!

Sori purkaus... jupinaa

Jos mä nyt alkaisin sisustaa, niin hankkisin Muuramen kalusteita. Ne on kestäviä ja erittäin muunneltavissa olevia. Ne on törkeän kalliita uutena, mutta niitä löytää tosi hyvin käytettynä. Käy tutustumassa niihin!

Alkuperäinen kirjoittaja määä;26779795:
Uskomattomia kuluttajia nykyajan ihmiset! Lukematta ihan kaikkia vastauksia, ihan kyllä ällöttää nää vastaukset!

"Osta vaan"

Mikä ihmisillä on, kun pitää olla uutta koko ajan kaikki. Ja sitten lapsia vaan tehdään maailmaan, joka pian täytyy Ikean kalusteista, kun kaikkien pitää saada uudet setit. Ja vaatteissa sama juttu. Ja elekroniikassa. Mutta kyllähän sitä elektroniikjätettä kehitysmaihin mahtuu!! Saa pikku lapsiressukat sentään jotain rahaa, kun sielä kuparilankoja keräävät...

Mikä ihme siinä on, kun pitää niin perkuleesti kuluttaa!?!

Eikö sitä elämää muuten saa mieluisaksi. Meinaako ap ja te muut, että sen lapsen elämä on jotenkin parempi, kun se saa mätsäävät kalusteet. Voi Jeesus. Tulispa pian sota, että ihmiset alkais taas arvostamaan oikeita asioita! Eikä murehdittaisi jostain näin helkutan tyhmistä asioista!!!

Sori purkaus... jupinaa

Ai jos sisustaa kotinsa kivasti, niin ei osaa arvostaa elämässä muita asioita kuin tavaroita... ? voi närhen munat.

Ja että ihan sotaa toivot.. kuulostaa vähän siltä että et itse elämässä ole kokenut kovinkaan paljoa, jos sotaa toivot. Itse en milloinkaan toivoisi mitään noin typerää, sen verran osaan arvostaa rauhaa.

Yhteistyössä