ONKO tylsä lahja 7 vuotiaalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja '
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

'

Vieras
Minulla olis jemmassa finleysonin pyyhe ja ajattelin et voisko sen antaa lahjaksi 7 vuotiaalle pojalle? Metkanvarrella ei ole mitään sellasita kauppaa mistä sais kunnon lahjan, et pitäis tehdä 30km mutka sen takia...

Mitä mieltä voinko tuon viedä? Karkkipussikin löytyy.

Tylsästä en tiedä mut ainaki käytännöllinen.
Meidän 4vuotias sai mummolta muumipyyhkeen synttärilahjaksi ja sen rinnalla kaikki muut lahjat ''kalpeni''. Tyttö ainaki tykkäs.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Millainen pyyhe? 7 v poika ei ehkä ilahdu jostain ruusukuvioisesta pyyhkeestä, tms.

Sinänsä pyyhe on ihan kiva lahja. Ja karkki nyt toimii lapsilla aina :)

On ihan yks värinen ilman mitään kuviota. Vihree väriltään.

Kyllä poika on vienyt kaverisynttäreille mennessään pyyhkeen, oli just samaa ikää. Ja karkkipussikin oli myös mukana =) Oliskos ollut Spiderman-pyyhe. Kun joskus alesta sai halvalla, niin ostin niitä pari kaverisynttäreitä aatellen.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
joo ja äitikin on mielissään kun ei tule turhaa krääsää : )

Mua ainakin ottaisi pannuun, että saataisiin taas yksi pyyhe kaappiin homehtumaan...

Eli mitä sitten toivoisit?
Ja ei
köhän niille teidänki pyyhkeille ala käyttöä löytyyn viimestään ku lapset lentää pesästä. Jokaiselle matkaan muutama.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
mä en enää ikinä vie 6 vuotiaalle ja sitä vanhimmalle pojalle pyyhettä, sen verran rajun kommentin sain 7 vuotiaalta pojalta. vaikka ei ollut ruusupyyhe, vaan sellainen autopyyhe :snotty:

Mitä hän sanoi?
Viimevuonna meidän lahja ei kelvannu tälle pojalle mut enpä sen kummemmin asiaa ajatellu...

Mielestäni voi hyvin viedä. Lahjan kiinnostavuus riippuu paljon lapsesta, mutta lapsien on hyvä tottua siihen, että saa erilaisia lahjoja ja hyvinkasvatettu lapsi osaa kiittää myös näistä "hyötylahjoista". Tosin antajan ei kannata loukkaantua, jos joku muu lahja menee oman lahjan edelle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ':
mä en enää ikinä vie 6 vuotiaalle ja sitä vanhimmalle pojalle pyyhettä, sen verran rajun kommentin sain 7 vuotiaalta pojalta. vaikka ei ollut ruusupyyhe, vaan sellainen autopyyhe :snotty:

Mitä hän sanoi?
Viimevuonna meidän lahja ei kelvannu tälle pojalle mut enpä sen kummemmin asiaa ajatellu...
sanoi, että pyyhe ei ole mikään lahja. että ihan tyhmää kun saa sellaisen, joita on jo kaapit täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja ':

Mitä hän sanoi?
sanoi, että pyyhe ei ole mikään lahja. että ihan tyhmää kun saa sellaisen, joita on jo kaapit täynnä.

Kovin huonokäytöksinen lapsi.
Vika ei varmaan ollut lahjassa, vaan lapsessa...

Yhteistyössä