Onko ulkomaiset mansikat hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mansikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostin just ruotsalaisia muutaman rasian että saa jälkkäriks tehdä sitten vanilja jäden kanssa herkkun.
Olen myös ostanut israelilaisia mutta ne ei maistu miltään, belgialaiset välttäviä.

en tiedä, kun en osta. Väittävät, että rapeita mutta mauttomia.
Kotimaisia saa kuukauden päästä, ellei aiemmin. Jaksan odottaa.

(mun lempiaihe on: mikä hemmetin järki raahata herkästi pilaantuvia tuotteita mantereen laidalta toiselle? Maailma ei juurikaan pelastu kun jäätelö tuodaan 2000 km päästä.)

Espanjalaisia ja portugalilaisia olen ostanut, kun hinta on ollut puolet kotimaisten hinnasta. Ihan maukkaita ovat olleet, lapsikin on tykännyt. Koko perhe ollaan vielä hengissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mansikki:
Tekis pirusti mieli mansikoita mutta kun kaikki on ulkomaisia :) Enkä luota niihin :D Kertokaa siis, uskaltaisko niitä maistaa?

Juu ei tietenkään uskalla. Ainoastaan suomalaiset mansikat ovat maailmassa turvallisia. Loput 6 miljardia ihmistä jäävät ilman, kun muualla kasvaneita ei kukaan uskalla syödä...

Alkuperäinen kirjoittaja mansikki:
Tekis pirusti mieli mansikoita mutta kun kaikki on ulkomaisia :) Enkä luota niihin :D Kertokaa siis, uskaltaisko niitä maistaa?

Espanjalaiset mansikat näyttivät herkullisilta, mutta eivät maistuneet yhtään miltään, ihan pelkältä vedeltä, joten en suosittele ainakaan espanjalaisia mansikoita.

Yhteistyössä