Onko unohtunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no

Vieras
Elämän perusprinsiippi:

Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Ja suomennettuna:

Hyväksy vain sellaista kohtelua, jolla haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Mukavaa päivää kaikille, vastustat ydinvoimaa tai et.

...olen samaa mieltä nimimerkin "no" kanssa. Tai no, tuolla ruokaohjepalstalla olimme useinkin samoilla linjoilla, mutta täällä parisuhdepuolella olemme ottaneet verisesti yhteen, kun "no" tuntuu välillä suhtautuvan kaikkeen niin kovin kyynisesti ja lisäksi hän usein vääristelee muiden sanoja. Mutta tässä asiassa olen samaa mieltä - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kerranki...:
...olen samaa mieltä nimimerkin "no" kanssa. Tai no, tuolla ruokaohjepalstalla olimme useinkin samoilla linjoilla, mutta täällä parisuhdepuolella olemme ottaneet verisesti yhteen, kun "no" tuntuu välillä suhtautuvan kaikkeen niin kovin kyynisesti ja lisäksi hän usein vääristelee muiden sanoja. Mutta tässä asiassa olen samaa mieltä - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

Ja tarkoitan lähinnä sitä, että jokaisen pitää laittaa rajat sille miten antaa itseään kohdeltavan.
Olen kyllä oikeassa elämässä liiankin kiltti, mutta kaurapuuroon sopii suppilovahverot aivan fantastisesti, siis minä laitan ne sinne kuivattuina, suosittelen.

Yhteistyössä