onko väärin sanoa miehelle että se ällöttää minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pp

Vieras
ollaan oltu kuutisen vuotta yhdessä mieheni kanssa ja nyt on reilu vuoden päivät seksi tökkinyt. Mua ei siis kiinnosta. Aina kun mies tulee lähelle, niin kaikki seksuaaliset ajatukset katoaa päästä. Olen miettinyt pitkään ja hartasti mikä voisi olla syynä, ettei minua kiinnosta. Osaltaan omat ongelmani varmasti ja lääkityskin ehkä. Mutta eilen sanoin miehelle että en halua siksi, koska minua ällöttää se. Mua ällöttää sen jatkuva piereskely ja ripulilla käynti, kauhee syöminen ja limukoiden litkiminen, tietokoneella istuminen ja tietysti se, että ei ole mikään adonis vartaloltaan, vaikka ei nyt mikään lihava olekaan, hieman vatsakas vain. Ja tätähän ei tietenkään olisi saanut sanoa, mies veti soutuveneen nenäänsä ja nyt murjottaa. Ymmärrän kyllä, että tuntuu pahalta. Minä en kuitenkaan kadu sanomiani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Tarviiko asiasta nyt noin röyhkeesti sanoa? Joskus voi miettiä mitä sieltä suustaan päästää...

ulosantia toki olisi voinut hioa, mutta ei se perussanomaa olisi miksikään muuttanut.

No joo, mutta silti... Haluisitko itse että sulle sanottais noin rumasti?
Oletko miettinyt että ongelma voi olla jossain muualla kuin miehesi ulkonäössä?

No kannattaisko sitten erota ennemmin kun loukata toista?
Pakko peesata Mahzaa, ongelma tuskin on lopulta miehesi ulkonäkö vaan omassa päässäsi ja varmasti löytyy joku, jonka mielestä miehesi ei ole ällöttävä. Se on mahdollista, että sinä et löydä ihmistä, joka ei sinua jonkin ajan päästä alkaisi ällöttää.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No kannattaisko sitten erota ennemmin kun loukata toista?
Pakko peesata Mahzaa, ongelma tuskin on lopulta miehesi ulkonäkö vaan omassa päässäsi ja varmasti löytyy joku, jonka mielestä miehesi ei ole ällöttävä. Se on mahdollista, että sinä et löydä ihmistä, joka ei sinua jonkin ajan päästä alkaisi ällöttää.

Peesi...

No on todellakin väärin. Joillain ei ole sitten minkäänlaista käsitystä tahdikkuudesta... Mietipä omalle kohdallesi, että mies sanois ettei halua kanssasi seksiä, koska sä ällötät sitä? Mä ainakin loukkaantuisin todella, ja kaiken lisäksi se olisi ihan oikeasti satuttava kommentti.

Yhteistyössä