Onko väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Miehen kanssa on puhuttu lapsen teosta. Mies on kahden vaiheilla, mä haluan.
Sanoin miehelle meneväni poistamaan kierukan maaliskuussa, miehen synttäreiden jälkeen. Näin ollen vastuu ehkäisystä siirtyy miehelle. Edelleen hän siis voi päättää olla tekemättä lasta, jos niin haluaa. Mua ei kumin käyttö niin kovasti häiritse.
Onko tämä nyt sitten väärin miestä kohtaan?

Ei minun mielestä.
Miehillä on yhtä suuri vastuu näissä asioissa. Tai siis ainakin pitäisi olla, käytännössähän nainen se on, joka ehkäisee.

On ja ei.

Riippuu ihan siitä että haittaako se kumi miestä...siis jos tuntemus alenee tms. niin on se miehelle aika ikävää.

Toisaalta toki hyvä että oket rehellinen, mutta kyllä tuossa jotenkin on vähän kiristyksen (tjtn.) makua.

Parempi olisi jos yhteistuumin saisitte päätöksen tehty.

Kiristyksen makua mielestäni. Kyllä tuollainen asia pitäisi yhdessä päättää eikä siten että "minä poistan kierukan, jos et haluu muksuu, osta kortsuja"
Minä sitten kun se miehesi ostaa niitä kortsuja ja sinä haluat lapsen?

Etkö juuri ihmetellyt liittonne kestävyyttä? Ei ehkä kannattaisi kiristää miestä lapsen tekoon, sullahan on niitä jo aika monta? Ja etkö kertonut että kumppanisi on aika nuori.

Alkuperäinen kirjoittaja adv:
Kiristyksen makua mielestäni. Kyllä tuollainen asia pitäisi yhdessä päättää eikä siten että "minä poistan kierukan, jos et haluu muksuu, osta kortsuja"
Minä sitten kun se miehesi ostaa niitä kortsuja ja sinä haluat lapsen?

Niin... Totta tuokin. Mutta mies jahkaa vaan, ei osaa päättää. "oishan se ihan kiva mut toisaalta ei ja nyt ois hyvä hetki mutta toisaalta ei..."
Mies haluaa lapsen, ei vaan osaa päättää ajankohtaa. Kierukan poistosta kun puhuin, ei ollut pahoillaan.

Jos mies ostaa kortsuja, niin ainakin tiedän ettei vielä halua lasta :)

Yhteistyössä