Hae Anna.fi-sivustolta

Onko vaihtajia paikalla?

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Illan kähmyrässä, 12.08.2017.

1. Illan kähmyrässä Vierailija

Mitä näyttää korttinne/intuitionne miehestä, johon törmään työhön liittyvissä asioissa silloin tällöin. Tunnenko vain minä vetovoimaa? Voisiko tästä tulla jotain?

Mitä sinulle katson?

2. Relax Vierailija

Sinulla vahvemmat tunteet. Mies ei jotenkaan ole vielä herännyt tilanteeseen. Ajattelee työsuhteena tai sinulla on varaus. Jossain vaiheessa hän kyllä huomaa tilanteen ja saatpa nähdä mitä sitten tapahtuu.

Minulla on oma ketju.

3. Illan kähmyrässä Vierailija

Kiitos vaihdosta. Vastasin ketjuusi.

4. sata salamaa Vierailija

Mies ei vielä tunne vetovoimaa. Onko toinen teistä varattu vai luuleeko esim. mies sinua varatuksi? Tässä jotakin sellaista epäselvää. Mahdollisuuksia toki on, mutta vähän heikoilta näyttää. Sinua lähestyy ristiverinen mies syksyn aikana, älä heti työnnä syrjään. Varteenotetttava vaihtoehto.
    Minä olen pitkään ollut yksin, mutta olisi kiva, kun voisi katsella urheilua (josta kovasti pidän) jonkun kanssa tai matkustella. Kyllä hellyyden kaipuutakin on. Lapsetkin ovat jo omillaan, yksinäisiä iltoja on riittänyt. Mistä löytäisin oman kullan? Missä aikataulussa?

5. Iltaan Vierailija

Mies vaikuttaa etäiseltä. Hän näyttää varatulta. Hänen kanssaan en nykyhetkeä enempää saa. Tulee toinen mies vetovoimaisena syksyn aikana.

Minä on pari kertaa tavannut ristiveristä nuorempaa miestä. Miten tämä kehittyy ja mitä mies minusta ajattelee?

6. Illan kähmyrässä Vierailija

Kiitos sinulle. Harmi. Miksi tuo kehotus olla työntämättä syrjään, eikö mies sykäytä?

Tunnen kaipuusi kumppanista. Se ei ole sellaista, ettetkö yksinkin olisi ehjä, et tarvitse toista täydentämään sinua. Mutta kumppani täydentää elämää. Ihan tähän hetkeen ei näy sitä suurinta rakkautta. Ihastumista alkutalvesta ja kivoja hetkiä. Mutta kesän aikaa on se kun sydän kohtaa sydämen ja alatte rakentaa hteistä elämää. Mies puhuu ja pussaa : )

7. Illan kähmyrässä Vierailija

Kiitos vastauksestasi. Täytyy toivoa tuon "syksymiehen" tulemista jo alkusyksystä :)

Ristiverinen mies on kyllä aidosti kiinnostunut ja haluaa tutustua paremmin. Mitään isompia tunteita tässä ei vielä ole, mutta niillekin taitaa olla oma aikansa tulevassa. Älä hätäile, anna aikaa ja hyvää seuraa.

8. sata salamaa Vierailija

Kiitos. Mies ei sykäytä sinua tai sinä et oikein huomaa tätä miestä. Mutta kun katsot tarkemmin miestä ja kuuntelet häntä, niin...sitte sykäyttää.
    Tarkoitatko, että ihastuminen alkutalvesta ja rakastuminen kesällä, onko kyseessä eri hlö?

9. Illan kähmyrässä Vierailija

Hei,
    Kyllä, kaksi eri miestä tässä on. Kehotetaan nauttimaan tuosta ihastumisen ajasta ja sen ihmisen seurasta. Se avaa sinulle jotain sitä syvää rakkautta varten.

Saanko vielä kysyä, että miksi mies ei sykähdtä? Ulkonäkö? Ei karismaa?

10. sata salamaa Vierailija

Kiitos, mies on aika rauhallinen. Ihan tavallinen ulkonäkö, mutta hän ei tuo itseään esiin. Kun katsot tarkemmin miestä silmiin (minulle tuodaan niitä silmiä taas esiin), niin kyllä sinulla sydän hypähtää. Tuntuu, että kun juttelet, niin huomaat, että miehessä on sitä jotakin. Ensi silmäys siis voi hämätä.
    Jos vielä voin kysyä, onko nämä miehet työn kautta tulevia vai mistä? En viihdy missään illanviettopaikoissa, joten ajattelen, että työstä tai muusta arjesta ? Vai saatko jotain tapaamisesta?

11. Iltatuulonen Vierailija

Mies on vähän hittaasti syttyvää laatua, mutta ei eteneminen mahdotonta ole. Hänellä on epävarmuutta siitä, että tykkäisit tutustua häneen.
    Mutta juttu tulee kumminkin parempaan päin menemään, kohtalo puuttuu peliin.

Onkos näillä eronneilla herroilla kiinnostusta,
    kaveri/ystävä tai enemmän? Nyt tai myöhemmin.
    - Vaalea, muutaman vuoden nuorempi, yrittäjä (autot), rauhallinen. Olen asiakkaansa.
    - Vaalea (ristiverinen), vuoden vanhempi, myös yrittäjä, musiikki-ihminen, sydämellinen.
    - Ristiverinen, lähes 10 v vanhempi, urheileva, ei yrittäjä mutta tekee samaa työtä kuin tuo nuorempi vaalea. Olen asiakkaansa.

12. Illan kähmyrässä Vierailija

Kiitos paljon!
    Ei ole baarijuttuja kumpikaan näistä. Toinen liittyy väljästi työkuvioon, vähän mutkan takaa. Toisen miehistä tapaamisessa on ystävälläsi tärkeä rooli. Kaverin kaveri taitaa olla :)

13. Illan kähmyrässä Vierailija

Kiitos vastauksestasi.
    Vaalea autoyrittäjä taitaa katsastella jotain vaaleaa naista tällä htekellä, heillä taitaa olla enemmänkin pelissä.
    Musiikkimies kaihoilee suuntaasi. Hänellä on paljon orastavia tunteita.
    Urheileva mies lähtisi mieluusti treffeille kanssasi.

Tuo musamiekkonen tähän vahvimmin nousee.

Testaa, mitä persoonallisuustyyppiä edustat: punaista, keltaista, vihreää vai sinistä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri