onko vanhemmat kovinkin ylpeitä heistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nuorisolla on sellanen ajatus että kun pikkulapsesta asti on voinu tehdä mitä huvittaa ilman seuraamuksia niin sitähän voi jatkaa vaikka koko loppuelämänsä.

sitten kun pääsee peruskouluun niin sama jatkuu, vaikka huutaa opettajalle vittua tai kiusaa toisia niin mikä on seuraus. tasan nolla.

ammattikoulussa jatkuu sama meno tyhmemmillä tempuilla.

lupaavaa loppuelämää vaan näille..

tai mitäs mä näistä oikeestaan tiedän. :whistle:

mutta jos olisivat mun pentuja jotka tuon tekis niin ne ei istus kuukauteen... ja sosiaalinen elämä loppus kokonaan. ja menisivät avustajaksi vanhainkotiin ym paikkoihin jokaiseksi vapaaksi hetkekseen että oppisivat.

tosin pyrin opettamaan heille pienestä asti mikä on oikein ja mikä ei.

Jos noi olis ihan paatuneita pikkukriminaaleja, niin ne huorittelisivat, sylkisivät naisen päälle ja lompsisivat rauhassa tiehensä. Se, että juostaan pikavautia karkuun kertoo jostain muusta, onneksi. Toivotaan että oli hetkellinen joukossa tyhmyys tiivistyy -case, joka myös jää viimeiseksi kunnon rangaistuksen ja anteeksipyynnön jälkeen.

Aika kesy tuuppaus tuo oli. Paljon rajumpaa väkivaltaa on Suomi pullollaan varsinkin tummaihoisten toimesta.

Toki tuo oli typerää ja toivon, etteivät omat pojat tuollaista tee. Mutta olen minäkin pentuna heittänyt lumipallon ohikulkeneen naisen takaraivoon. Eli ehkä mulla ei ole varaa kauhistella tuota videota.

Noihan oli ihan lapsia (toisella toki jo äänenmurros päällä), mutta siis toi käytös oli kuin 2 vuotiaalla, joka hiekkalaatikolla tönäisee toisen lapsen saadakseen huomiota.

enpä ihmettele enää yhtään... huh huh... "pojat on poikia","noihan on lapsia", "kesy tuuppaus".... kertoo paljon että teillä ei paljoa kasvateta lapsia.

JOKU kunnioitus täytyy olla varsinkin vanhempia/vanhuksia kohtaan, mutta jos vanhemmat on jo mielipiteiltään tuota luokkaa..... no, itsehän te tulette sitten vanhoina kasvatus--tyyleistänne kokemusta saamaan.

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja lissukka.
Nämä jutut ovat ihan kauheita. Se vanhainkotiin töihin laittaminen vaikka lattioita moppaamaan olisi hyvä rangaistus noille apinoille.Toivottavasti joku tunnistaa pojat ja saavat jotain seuraamuksia tästä.

Nämä jutut ovat ihan kauheita. Se vanhainkotiin töihin laittaminen vaikka lattioita moppaamaan olisi hyvä rangaistus noille apinoille.Toivottavasti joku tunnistaa pojat ja saavat jotain seuraamuksia tästä.
ei mitään lattioiden moppausta vaan ihan saisivat mennä pitämään seuraa vanhuksille, ulkoiluttamaan, lukemaan lehtiä ja juttelemaan heidän kanssaan.

• Tykkää
Reactions: lissukka. ja erinys
Juuri niin. Kasvatetaan itsekkäiksi ja empatiakyvyittömiksi. Teoilla ei ole seurauksia enää nykyään. Kunnioitus muita ihmisiä kohtaan puuttuu. Toisten ihmisten loukkaamisesta pitäisi jo pienestä asti koitua seurauksia ja rangaistuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26681296:
nuorisolla on sellanen ajatus että kun pikkulapsesta asti on voinu tehdä mitä huvittaa ilman seuraamuksia niin sitähän voi jatkaa vaikka koko loppuelämänsä.

sitten kun pääsee peruskouluun niin sama jatkuu, vaikka huutaa opettajalle vittua tai kiusaa toisia niin mikä on seuraus. tasan nolla.

ammattikoulussa jatkuu sama meno tyhmemmillä tempuilla.

lupaavaa loppuelämää vaan näille..

tai mitäs mä näistä oikeestaan tiedän. :whistle:

toinen ääripää on mielestäni myös ne lapset ja nuoret, jotka kokee kotona silmitöntä väkivaltaa henkisesti ja fyysisesti, mutta mitäs minä näistä tietäisin... huokaus, pelottaa, osaako olla omalle pojalle niin hyvä vanhempi, ettei koskaan tarvitsisi tällaista lukea/katsoa/osalliseksi joutua oman pojan kohdalla :(

ei mitään lattioiden moppausta vaan ihan saisivat mennä pitämään seuraa vanhuksille, ulkoiluttamaan, lukemaan lehtiä ja juttelemaan heidän kanssaan.

Mut onko toikaa niin fiksua? Miten paljon nuo aivottomat idiootit siellä aiheuttaisi fyysistä/henkistä pahaa niille apua tarvitseville vanhuksille, jotka kuitenkin o tämän maan ylpeys?! Oma lapsi jos noin tekisi ja kiinni jäisi, kyllä tuntisi tehneensä sen ! Mielestäni vanhuksille on suorava kunnioittava elin ympäristö! (en siis tiedä oliko nyt kyse ihan vanhuksesta) ?!

POikien nimet ja osoitteet pyörii netissä. Kiva olla äiskä tai iskä...laittaisin kyllä pojat esittämään julkisen anteeksipyynnön...noh tuskin selkärankaa vaatia omalta pikku-mussulta sellaista, voipi tulla vaikka traumoja =(

Jos mun jälkikasvu osallistuisi moiseen, niin silloin ei risua säästeltäisi. Ja kukkahattutätien on turha tulla mussuttamaan mistään risunkäytöstä. Tuossa tapauksessa olisi jo korkea aika ottaa käyttöön järeämmät keinot eli se risu.

Yhteistyössä