onko voileipäkakun tekeminen vaikeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *vieras*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

*vieras*

Vieras
en ole koskaan tehnyt (koska en tykkää itse), kuullut vaan aina siitä kuinka kamalan vaikeaa ja vaivalloista ja kallista se teko on. Onko näin?

Esim jollain tälläsella ohjeella:
http://www.kinuskikissa.fi/?cat=10

Ohjeet näyttää hyvin simppeleiltä, voiko mennä pieleen pahastikin?
Ja onko tuommoisen jonkun kakun teko nyt niin kallista?
Ja sitten vielä, mikä noista kakuista esimerkiksi olis sellanen paras? Jos tekis yhden vaan... tiedän kyllä että yleensä on sekä kala-, että lihakakku mutta en jaksais tehdä :D

Ainut missä mielestäni voi epäonnistua, on kostuttaminen. Voi tulla kuivaa tai liian märkää.
Kallista lystiä on nuo kakut.
Lihakakku on useapien mieleen.

Onnea tekoon! =)

Ei ole hankalaa, mutta vähän työlästä voi olla. Eikä se halpaa ole. Meillä anoppi tekee mielettömän hyviä kakkuja ja hänelle olen apuna ollut useasti. Miehen veljen yo-juhliin tehtiin 9 voileipäkakkua :D Meillä on kyllä kalakakut tehneet paremmin kauppansa.

Olipas ihanan näköisiä! =)

Kyllä mieluummin kannattaa lihakakku tehrä, tosiaan tuo kostuttaminen on ainut missä saa vähän katsoa. Ja hinnasta sen verran, että kyllä esim. kermakakku halvemmaksi tulee, kun tuohon menee tuota lihaa ja majoneesia. Riippuu tietenkin kakun koosta! :)

Ei vaikeeta,mutta aikaa vievää.Mun kakuissa runsaat täytteet niin ovat kyllä maksaneetkin aika paljon,30-40e,mutta ovat kyllä olleet sitten isoja.Ohjeen mukaan en ole koskaan tehnyt,vaikka innokas reseptin lukija olenkin.

Yhteistyössä