onko yhteistä tulevaisuutta, jos ei menneitä voi unohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en menneitä unohtaa voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en menneitä unohtaa voi

Vieras
mies "petti" minua alkuaikoina ja vielä nyt viiden yhteivuoden jälkeenkään en pysty unohtamaan tuota tekoa ja huomaan etten olee oikeasti anteeksikaan antanut.. asia pyrkii toisinaan mieleeni ja olemme eläneetkin puolisen vuotta selibaatissa..

meillä on pieniä lapsia ja olen niin onneton.. tuntuu, että tunteet miestä kohtaan on kuolleet..

mun mies kans petti alkuaikoina, mutta ollaan molemmat päästy jo niistä jutuista yli kun haettiin ammattiapua.. eikä enää tyhmät jutut kaivele vaan voi 100% luottaa..

yllätin mieheni ja siskoni sängystä.. tosin vaatteet päällä ja kädet toistensa miltei pöksyissä.. ja siitä alko viestittely miun selän takana ja tiiä mitä muuta.. mies vanno etteivät txt toisilleen, ettei hänellä ole siskoni numeroa, mutta kuitenni numero löyty..

oon yrittäny unohtaa ja anteeks antaa, tahtoisin lapsilleni ehjän kodin, mutta tuntuu etten enää pysty..

mies txt myös toisen naisen kanssa alku aikoina, oli entinen ihastuksensa, senkin kielsi, mutta kun tutkin puhelimen ni löyty viestejä..

en vaan jaksa enää esittää onnellista vaimoa ja äitiä, sillä sitä en ole.. ja inhottaa sukulaisten palvonta miestäni kohtaan, kun on niin hieno mies..

Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
sama minulla, tosin mies petti useamman kerran.. enkä ole antanut anteeksi ja tuskin meidän suhteesta pidemmän päälle mitään tulee. Liikaa katkeruutta...

meilläkin katkeruutta.. on vaan niin vaikeeta lähteä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
sama minulla, tosin mies petti useamman kerran.. enkä ole antanut anteeksi ja tuskin meidän suhteesta pidemmän päälle mitään tulee. Liikaa katkeruutta...

meilläkin katkeruutta.. on vaan niin vaikeeta lähteä..

vähän samanlainen tilanne täälläkin. katkeruuteni on vaihtunut vaan tunteettomuudeksi. mikään ei tunnu enää miltään. silti en saa eroa aikaiseksi.

Meillä on toisinpäin;
minä olen pettänyt miestäni. Hän oli päässyt juuri yli vuosi sitten tapahtuneesta, juhannuksena menin ja petin uudestaan. Olen typerä kun juon alkoholia. (no kerran vuodessa ku tulee otettua).
me elellään hiljaiseloa,mutta yhdessä pysytään. Pettämisen voi antaa anteeksi jos oikeasti rakastaa; mies tokaisi minulle kun itkin että miksi hän ei jo jätä minua. kun kahteen otteeseen pitää pettää :( vaikka tahattomasti sen tein. no anyway.
Joskus on parempi yrittää..

Alkuperäinen kirjoittaja memmu123:
Meillä on toisinpäin;
minä olen pettänyt miestäni. Hän oli päässyt juuri yli vuosi sitten tapahtuneesta, juhannuksena menin ja petin uudestaan. Olen typerä kun juon alkoholia. (no kerran vuodessa ku tulee otettua).
me elellään hiljaiseloa,mutta yhdessä pysytään. Pettämisen voi antaa anteeksi jos oikeasti rakastaa; mies tokaisi minulle kun itkin että miksi hän ei jo jätä minua. kun kahteen otteeseen pitää pettää :( vaikka tahattomasti sen tein. no anyway.

meillä ei olisi jatkoa suhteelle enää tuossa tilanteessa..

Meillä on toisinpäin;

Voi sua :hug:
Sun miehellä on sydän kultaa.
Jätä viinat juomatta jos et osaa olla.

Ja siis sanoin tämän kaiken pelkästään hyvällä :)

Meillä on toisinpäin;

no ei meilläkään. ei kännissä oleminen ole mikään selitys sille että unohtaa oman puolison ja jakelee jollekin satunnaiselle vastaantulijalle

tuntuu vaan usein siltä, että ois ihanaa pakata omat ja lasten kamppeet ja lähteä vaan.. tää yhteiselo on muutenki yhtä riitelyä ja eri puolilla sängyssä nukkumista..

puhtaalta pöydältä aloittaminenkin tuntuu mahdotomalta

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä todella toivon, että tämä on Porvoosta :( Samlla heitolla menee mies ja sisko.

Mutta en usko, että tuosta pääsee yli.

mutta kun tämä on totisinta totta. katkaisin kertaalleen siskon kanssa välit, oltiin monta vuotta ilman yhteydenpitoa, kotipihassakin vain moikattiin..

ja joka kerta kun siskon näen, muistuu kaikki paska mieleen.. paitsi nyt on alkanu muistuu vaikken siskoa olekaan aikoihin nähny..

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu sinusta:
ei, ellet anna anteeksi. ja tietty miehesi pitää sitoutua yhteiseen sopimukseen, jossa sovitte, ettei näin enää käy.

luottamuspulaa on valtava.. tuntuu etten pysty pienissäkään asioissa luottamaan mieheeni