Onko ystäväni suuttunut jostain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apupata.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apupata.....

Vieras
Minulla ollut aina hyvät veljen vaimoon, ollaan oltu hyviä ystäviä. Asutaan vain kaukana toisistamme, mutta ystävyys toiminut, ollaan tavattu puolin ja toisin. Käyty kaupungilla shoppailemassa, kahvilla, uimassa jne. Meillä molemmilla lapsia, serkuksista tullut läheisiä kun ovat tavanneet toisiaan paljon. Ennen viestiteltiin päivittäin paljon, ihan pikku asioistakin.

Mutta nyt viime aikoina huomannut että hän ei pidä enää yhteyttä, ei soita eikä laita viestiäkään. ei laita mitään juttuja lasten tekemisistä ja muista jutuista niin kuin ennen. Itse laitoin viestiä entiseen tapaan, mutta kyllästyin kun hän ei vastaa mitään tai sitten tulee vain joku hymiö vastaukseksi. ja jos kysyy jotain vastausta ei tule.

Silloin kun ollaan käymässä heillä, hän juttelee niin kuin ennenkin. Tosin puhelee välillä että "kerroinkos minä sinulle kun plaa plaa", ja kun sanon että et ole kertonut hän toteaa että "ai olen unohtanut". Meillä hän ei enää käy, ja kaupungilla tai muualla ei käydä enää ollenkaan. En ole häneltä kehdannut kysyä että miksi näin, mitään ei ole tapahtunutkaan että olisin pahoittanut hänen mielensä. Lasten puolesta kyllä harmittaa kun ovat olleet niin läheisiä keskenään.
Mitä tästä pitäisi nyt sitten ajatella? Otanko vain etäisyyttä niin kuin hän toivoo ja enkä ota muuta yhteyttä kuin silloin vain kun ollaan menossa käymään. vai miten?

Onko heillä ollut muutoksia elämässä, työasioissa, terveydessä, kotioloissa tms? Entä teillä?

Kuinka kauan olette olleet ystäviä?

Onko masentunut? Raskaana? Kuinka kauan tuota on jatkunut?

Onko heillä ollut muutoksia elämässä, työasioissa, terveydessä, kotioloissa tms? Entä teillä?

Kuinka kauan olette olleet ystäviä?

Onko masentunut? Raskaana? Kuinka kauan tuota on jatkunut?

Ollaan oltu ystäviä jo 10vuotta. Ei ole mitään sen kummempaa muutosta kummankaan elämässä, tai en ainakaan tiedä. Yhteyden pito vähentynyt vuoden vaihteen jälkeen.

Siis kuukauden ollut hiljaisempaa? No eihän tuo vielä ole mitään. Erikoista minusta ollut se, että jos melkein joka päivä olette olleet tekemisissä. Minua ainakin sellainen ahdistaisi.

[QUOTE="a p";25582411]Ollaan oltu ystäviä jo 10vuotta. Ei ole mitään sen kummempaa muutosta kummankaan elämässä, tai en ainakaan tiedä. Yhteyden pito vähentynyt vuoden vaihteen jälkeen.[/QUOTE]

Jaa, no noin lyhyestä ajasta en nyt vielä huolestuisi. Voisiko olla raskaana? Rankkaa töissä tms? Masennusta? JOTAIN mistä et vain tiedä?

Jos kyseessä on sun veljen vaimo,niin kai lapset nyt vois olla tekemisissä sun ja veljes välityksellä?

Ihan ekana tuli mieleen myös että kai niillä on parisuhteessa kaikki ok? Jos olis esim ero harkinnassa ymmärtäisin jos "ottaa etäisyyttä" miehen sukulaisiin.. Tai sitten sillä on työ- tms kiireitä? Tai joku uus hyvä ystävä?