Onkohan äijä kiinni eksässään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annu

Vieras
Oon tässä tapaillu mukavanoloista miespuolista henkilöä. Ainut asia mikä hiertää on kun kävin ensimmäisen kerran miehen asunnolla, oli hänellä seinällään entisen muijansa kuva..Lisäksi jauhaa tästä eksästänsä lähes päivittäin jotain. Lisäksi säilyttelee eksänsä alastonkuvia tietokoneella (nämä näin vahingossa kun ukko alkoi esittelemään muita kuvia sieltä.. esitin etten muka olis huomannu niitä alastonkuvia.) Olivat seurustelleet vuoden verran ja asuneet lähes koko ajan yhdessä. Ja ainakin mitä oon kuullu, niin muija olis ollu se joka loppupeleissä oli jättäny äijän, vaikka ukko ite sano eka että se ja myöhemmin kun kysyin "no ei meistä tainnu kumpikaan tietää että kumpi jätti kumman" Ovat eronneet n. kolme kuukautta ennen ku me ollaan tavattu ekan kerran ja kuulemani mukaan viimeisin "eropano" n. kuukautta ennen. Voi vittu. Mitä tästä nyt pitäs ajatella? Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa?

No kysymys taitaa kuulua, että haittaako se sua? Jos se haittaa, niin varmasti se ei oo ainut sulle sopiva mies maailmassa. Kyllähän sen kuuluis olla täysillä sun kaa, eikä niin et saisit pelätä millon sen eksä tuleekin takas.

Mullakin on koneella vielki exän kuvia ja jopa kuvia siitä ja sen joistaki heiloista ( panoista )
Ku kerran siirsi mun koneelle jotai kuviansa ku sil oli oma kone rikki. En oo jaksanut ees poistaa niit kun on ollut parempaa tekemistä ( kuten 2 plussa ), olen aika huoleton tapaus :ashamed: :D joten kyllähän voi olla että hän ei tietosesti niitä pidä koneellaan? ei vaan ole ajatellut poistaa koska ei ole ollut mitää syytä? jos mä nyt tapaisin jonku miehen ja alettas vakavasti olemaan ( ei kuitenkaa 1kk tuntemisen jälkee ) niin kyl mä kunnioittasin sen verran sen mielipiteitä et jos sitä häiritsis ton tyyppiset jutut ni poistasin ne kuvat..Ehkä sille ei oo tullut vaan mieleen, ei ole ajatellut koko asiaa? Mutta toi että puhuu koko ajan..On vähä huonompi homma :/

Yhteistyössä