Onkohan kiinnostunut, miten toimin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut=)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut=)

Vieras
Kiinnostunut vai ei, miten tulkitsette miehen käytöstö? Eikö 27v ole mies jo=)

Mies tulee selvinpäin ravintolassa juttelemaan (on aiemmin katsellut pitkään), mutta väärinkäsitysten summana luulee etten ole kiinnostunut yhtään ja häipyy vähän äänin paikalta. Kommenteista päätellen vähän loukkaantunut..Seuraavan kerran kun nähdään, katselee pitkään ja ottaa katsekontaktia ja katsoo pitkään, ei siis vilkuile pelkästään. Ei kuitenkaan tule juttelemaan, eikä oikein hymyäkään irtoa.
Voiko tulkita, että mies on edelleen kiinnostunut? Illan kissa-hiiri -leikkiä tehtyämme mies jo mulkaisee aika pahasti. Katselee kyllä tämänkin jälkeen. Luulee varmaan että mitä tuo nainen luo katsekontakteja jos ei ole kiinnostunut..
Miten korjata tilanne ja näyttää että olen kiinnostunut! Jutteleen en kehtaa mennä, ja jähmetyn kun katseet kohtaa, en saa varmaan edes hymyä naamalle..=(
Selvinpäin ollaan siis oltu molemmat koko ajan.
Auttakee miten edetä, olen siis kiinnostunut kyllä!

Auts. Kahden puolen yritetään arvailla, mitä toisen päässä liikkuu... Ei hyvä. On odotuksia ja laskelmointeja ja pohdintoja ja arvailuja.

Sä menet ihan puihin, mutta kiinnostusta olisi. Toinen ymmärtää väärin tilanteen ja on muodostanut susta oman käsityksensä.

Niin että mitä pitäisi tehdä. Olisiko mahdollista lähestyä kirjeen tai tekstiviestin kautta ja pistää ihan sanoiksi että haluaisit nähdä onko teidän välillä jotain. Tai voithan pyytää häntä johonkin tapahtumaan (hei mä olen lähdössä katsomaan kun Isojoen silta avataan, kiinnostaisko sua tulla mukaan / mä sain töistä näitä leffalippuja, mitä sä haluaisit nähdä?) . Tai sitten jatkatte toistenne vilkuilua ja mulkoilua.

Ei oikein onnistu viestin ja kirjeen laitto, ei ole niin tarkkoja tietoja (siis sukunimeä en tiedä). Huono juttu on kun molemmat ehkä miettii mitä toisen päässä liikkuu. Nyt tuntuu, että kun luon katseita häneen, niin ajattelee varmaan että onko toi ihan seko, kun ensin antaa pakit ja sitten katselee. Voi rähmä miten tässä näin kävi=( Mutta voisin jotenkin rohkaistua, jos voisin vielä olettaa että mies olisi kiinnostunut....

Ei oikein onnistu viestin ja kirjeen laitto, ei ole niin tarkkoja tietoja (siis sukunimeä en tiedä). Huono juttu on kun molemmat ehkä miettii mitä toisen päässä liikkuu. Nyt tuntuu, että kun luon katseita häneen, niin ajattelee varmaan että onko toi ihan seko, kun ensin antaa pakit ja sitten katselee. Voi rähmä miten tässä näin kävi=( Mutta voisin jotenkin rohkaistua, jos voisin vielä olettaa että mies olisi kiinnostunut....

Ihmisapina ehdottaa puhetta keinoksi. Pakkohan se on sitten vaan uskaltaa. Sitten ainakin tiedät!

Varmasti keksit jonkun tikun josta teet asiaa. Ei sen tarvitse olla totta... mä kerran voivottelin kun en saa verhotankoa paikalleen (olisin muuten saanut!) niin tämä kaveri tuli riemumielin auttamaan. Siitä seurasi mukava kesäsuhde, joka sitten päättyi opiskelujen takia (300km väliä).

Niinhän se olisi, tulisi ainakin selvyys mikä on homman nimi! No tässä on viikko aikaa kehitellä, jos taas törmätään=) Mutta kysytään vielä kun ollaan tyhmiä, olihan se kuitenkin alunperin kiinnostunut kun jutteleen tuli, eikö?

ja sinä voisit osoittaa puolestasi, että ei tullut turhaan. Menet siis viereen istumaan/seisoskelemaan ja tervehdit iloisesti "Nähtiin taas. Mitä kuuluu?"
Kyllä se siitä.

Täytyypä vaan koittaa rohkaista itseni! Tosin jos saan taas osakseni pitkiä katseita ja mulkoiluja, niin voi olla että sitten menen puihin..Voi piru kun ottaa pattiin=(

jahkailukaan hyvä asia ole. Jos kerran joku on sanonu, ettet oo kiinnostunut, niin sitähän se mulkoilee. Asia on korjattava pikimmiten, muuten se kattelee jotain toista. Rohkea rokan syö.

Yhteistyössä