Onkohan meidän tulot liian isot tuetulle lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Nettotulot n. 2000 euroa. 2 lasta ja aikuista. Haemme lomaa terveydellistä syistä, mutta meneeköhän mahdollisuudet lomaan tulojen takia. Vai ollaankohan tarpeeksi pienituloisia...?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
Jaa kyl sillo ku mä olinkakara niin on ollut kokonaan ilmainen, bensat on vaan pitäny maksaa (ja ongelmia on ollu siinäki :() Mut tietysti asiat muuttuu...

Meillä olis tullut niin kovat omavastuurahat, että tulee halvemmaks mennä vaikka telttaretkelle jonnekin tai yhdeksi yöksi kylpylään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
meillä oli ainakin pieni se omavastuu. korvaus oli liki tonni ja itse maksettiin joku 120?...eli tosi halpa loma täyshoidossa 5pvä!!

Missä päin se oli? Mä kun katselin noita erilaisia, ja meillä olis tullut maksamaan monta sataa euroa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
meillä oli ainakin pieni se omavastuu. korvaus oli liki tonni ja itse maksettiin joku 120?...eli tosi halpa loma täyshoidossa 5pvä!!

mulle tuokin olis jo tosi iso summa haalia kokoon. onneks retkille ja sukulaisiin pääsee "lomailemaan" halvemmallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Mekin ollaan oltu noilla lomilla kerran kun meidän tulot on 4800e/netto.

Oho. Millä perusteilla saitte?

Mies oli tuolloin työtön.Laitoin hakemukseen työttömyyden ja siitä aiheutuvan masennuksen ja pian on edessä avioero!Loppu osa oli oikeasti silkkaa valetta,mutta meni läpi!

Yhteistyössä