T
Taukoja vuodossa
Vieras
Ollaan vasta päätetty antaa vauvalle tilaisuus tulla, jos olisi tullakseen. Mulla ollut stressaava kevät töiden takia, ja olisikohan siitä johtuen kuukautiskierrossa häikkiä. Yleensä kuukautiskierto n. 30 päivää, mutta jonkin verran epäsäännöllistä. Tammi-helmikuussa tuli vain yhtenä päivänä pientä tiputtelua, menkat jäi siis melkein kokonaan pois silloin. Siitä kuukausi niin tulivat aivan normaalisti, mutta nyt huhtikuussa jäi kokonaan pois. Kuukautiskivut olivat ajallaan, samoin mielialan vaihtelut (eli pari päivää ennen kuin alkaisi vuoto). Mutta ei vaan vuotoa.
Tuossa välissä olin käynyt gynellä ja hän katsoi ultralla että kaikki näyttää normaalilta. Mistä nyt tiedät, tuleeko ovulaatiota ja milloin? Tulee aivan epähedelmällinen olo.. Miksi vuodot tuolla lailla jää, kun kivut on kuitenkin? Testinkin tein ja oli negaa. Taas viikonloppuna sekstailtiin, vaan en tiedä edes miten kierto pitäisi nyt ajatella. Kai ihan alussa sitten, kun viime viikon alussa olisi pitänyt tulla menkat.. Missä vaiheessa hyödyllistä yrittää? Harmittaa.. Tuntuu että tuskin tärppää tällaisella menolla.
Tuossa välissä olin käynyt gynellä ja hän katsoi ultralla että kaikki näyttää normaalilta. Mistä nyt tiedät, tuleeko ovulaatiota ja milloin? Tulee aivan epähedelmällinen olo.. Miksi vuodot tuolla lailla jää, kun kivut on kuitenkin? Testinkin tein ja oli negaa. Taas viikonloppuna sekstailtiin, vaan en tiedä edes miten kierto pitäisi nyt ajatella. Kai ihan alussa sitten, kun viime viikon alussa olisi pitänyt tulla menkat.. Missä vaiheessa hyödyllistä yrittää? Harmittaa.. Tuntuu että tuskin tärppää tällaisella menolla.