Onkohan mies ihastunut/ kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukat pyörii jaloissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sukat pyörii jaloissa

Vieras
Auttakee!!
Istuin viime viikonloppuna iltaa erään eronneen miehen kanssa jonka tunnen entuudestaan n. vuoden ajalta. Nyt vasta tutustuttiin paremmin.

Joimme alkoholia ja humalluttiinkin. Niinhän siinä kävi, että ilta ajoi meidät toistemme syliin, mutta sänkyyn emme menneet koska se ei tilanne huomioon ottaen ollut mahdollista ja oltiin molemmat sitä mieltä, ettei tehdä sitä humalassa. Muuten oli kyllä sitäkin kiihkeämpää.

Näin miestä seuraavana päivänä ohimennen, koska mies oli unohtanut kännykkänsä luokseni (asutaan lähekkäin). Puhuimme vähän edellisestä illasta ja kerroin, että minulla on ihan hyvät fiilikset illasta. Sanoin että ajattelen häntä tai sinne päin. Hän sanoi, että hänen täytyy miettiä (on just eronnut), mutta koko ajan katsoi minua intensiivisesti ja kiinnostuneena.

Sen jälkeen näin hänet eilen kun olin menossa lenkille. Mies tuli samaan aikaan kotiinsa. Olin vielä omalla pihalla ja mies selvästi huomasi minut ja ehkä vetkuttelikin, koska jäi odottamaan minua jutellakseen. Juteltiin n. 10min. niitä näitä, ei mitään illasta. Katseet kyllä kieltämättä kertoivat kaiken, sanoinkin miehelle "kärsivästi" ettei katsoisi minua niin. Mies pyöritteli päätään hymyillen ja taas katsoi hellästi ja pitkään silmiin. Viimeistä sanaa vetkuteltiin puolin ja toisin. Kun jatkoin matkaa, huomasin, että mies katsoi vielä perääni.

Apua, onko mies kiinnostunut?? Itse olen ihan kympillä ja pelkään että ajan hänet ahdistelullani pois. Mikä olisi nyt puoleltani pahin moka joka tappaisi miehen orastavan kiinnostuksen?
Pitäisikö nyt ottaa itse etäisyyttä ja kuinka pitkäksi ajaksi?

tarkennan vielä, että tunnen miehen reilu vuoden ajalta mutta hän on eronnut nyt talvella/ alkukeväällä miehen aloitteesta. Tiedän syynkin mutten ala sitä täällä puimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja teinixxxxx:
voi herranjumala....kysy siltä mieheltä älä täältä

Olen jo vinkannut tarpeeksi selvästi että hän himottaa minua. Hänestä olen saanut sen käsityksen että kiinnostusta ehkä olisi, mutta asiat on levällään.
Miehiä inhottaa roikkuvat ja ripustautuvat naiset ja en halua ahdistella toistuvilla tekstareilla.

Ajattelen että jos miestä kaduttaisi viikonloppu ja hän ei missään nimessä haluaisi jatkaa, hän olisi livahtanut sisään kun näki minun tulevan lenkille. Mies nimittäin varmaan luuli etten ollut nähnyt häntä vielä. Ja silti odotti ja jäi juttelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelen että jos miestä kaduttaisi viikonloppu ja hän ei missään nimessä haluaisi jatkaa, hän olisi livahtanut sisään kun näki minun tulevan lenkille. Mies nimittäin varmaan luuli etten ollut nähnyt häntä vielä. Ja silti odotti ja jäi juttelemaan :)

et voi olettaa miehen käytöksestä mitään mun mielestä. anna sen olla vähän aikaa rauhassa, ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Nyt sitten vaan vällyihin, siellähän asia selviää.

No joo joo, mutta miten?? En voi vaan mennä sanomaan, että joko pantaisiin, tavata ei niissä merkeissä ole kovin helppoa kun hänellä on lapsiakin, samoin mulla.
Nyt pitäisi elekieli jatkua tarpeeksi voimakkaana muttei ahdistavana.
Auttakaa konkreettisesti, siitä on 10v kun olen viimmeksi yrittänyt tosissani vikitellä ketään :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

et voi olettaa miehen käytöksestä mitään mun mielestä. anna sen olla vähän aikaa rauhassa, ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa.

Jaa, jos mua olis vkl kaduttanut, mä pakoilisin.

Kysymykseen vastaus; on kiinnostunut.
Vinkkinä annan että ole nyt vähän salaperäinen ja etäinenkin eli älä ota yhteyttä ainakaan loppuviikkoon (ellei kuulu mitään sieltä suunnasta). Jos mies on kiinnostunut tosissaan, hän ottaa kyllä yhteyttä, varsinkin kun tietää kiinnostuksesi.
Oletko muuten se sama hlö, joka tässä joku viikko sitten kyseli, miten saisi iskettyä naapurin sinkkumiehen, teidän lapset leikkii keskenään.? :)

Joo taidan olla sama hlö...
Tässä nyt on vaan yksi mutta, joka latistaa tunnelman. Miehellä on ollut jo jonkin aikaa nettitreffi-ilmoitus netissä, kertoi siitä avoimesti samana iltana kun tavattiin eka kerran, ennekuin mitään kiihkeää välillämme oli tapahtunut.
No, bongasin sen ilmoituksen netistä ja siellä näkyy koska mies on ollut kirjautuneena sisään. Käy siellä siis ihan jatkuvasti, monta kertaa päivässä :(

No jos mulla olis nettitreffi ilmoitus netissä kyllä mäkin kävisin niitä viestejä katsomassa vaikka olisinkin tavannut edellisenä viikonloppuna kiinnostavan tyypin. Eihän sen välttämättä tartte niihin vastata, mä ainakin lukisin ne.

On se sinusta kiinnostunut, mutta missä mielessä, se on eri asia. Kaikki ajallaan, voihan olla että nyt vaan haluaa pörrätä, mutta ei kai sekään ketä tahansa huoli, joten on sen oltava jollain tavoin susta kiinnostunut.

Yhteistyössä