Onkohan mun elimistö mennyt liian sekaisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla oli 20-vuotiaana jonkunsorttinen syömishäiriö. Olin normaalipainoinen, mutta halusin silti laihtua. Söin yleensä päivässä omenan ja palan leipää. Kun en saanut tarpeeksi nopeasti tuloksia, söin sen leipäpalan ilman rasvaa tai muita lihottavia päällisiä.

Vatsa tottui tähän ja jos söin isomman annoksen ruokaa, vatsa meni kuralle. Olen myös vetänut "laihdutuspillereitä" useampaan otteeseen. Eihän ne mitään laihduta kyllä.

Jossain vaiheessa unohdin laihduttamisen, mutta vuosien päästä kiloja alkoi kertymään. Nyt olen laskenut kaloreita, jättänyt herkut, juomana vain vesi. Kerran viikossa pidän herkkupäivän, mutten silloinkaan mässäile, vaan tyyliin hieman suklaata ja ruoaksi esim. omatekoista pizzaa.

Eli mä en laihdu, vaikka kuukauden ajan jo laihduttanut. Tänään olen syönyt ihan paskasti, myönnän, mutta ei kuitenkaan kaloreita liikaa. Kolme palaa ruisleipää, laitan vähän oivariinia ja pienen palan juustoa 17%, tomaattia, kurkkua, pinaattikeittoa lautasellinen, yksi kananmuna, omena, kaksi satsumaa, vesi. Aamulla kuppi teetä. Iltapalaksi vielä jotain, en tiedä mitä.

Pitäiskö mun unohtaa laihduttaminen? Karppaustakin kokeilin, mutta en varmaan osannut kun en laihtunut yhtään. Ja sitten kun mä syön harvoin lihaa. Käytän lihan sijasta usein soijaa.

Yhteistyössä