onkohan mun iphone nyt entinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Hitto soikoon! Mulla oli puhelin tiskialtaan vieressä ja kun huuhtelin astiaa, niin vettä roiskui jonkun verran puhelimen päälle. Ei paljoa, mutta kuitenkin niin että selkeästi kastui.

Otin heti luurin käteeni ja kuivasin. Kaikki näytti olevan okei, joten annoin puhelimen olla sellaisenaan. Noin tunnin päästä kuulin miten mulle oli tullut sähköpostia (puhelin piippaa kun työpostiin tulee uusia viestejä). Menin katsomaan ja samalla puhelimen näyttö pimeni. Nyt se on ollut pimeänä noin 3 tuntia. Ei reagoi mihinkään, ei lataukseen tai mihinkään painamiseen.

Onko se nyt puhelimen menoa? Ja minne ihmeeseen viedään iphone huoltoon? Apuva!!!!

On varmaan kastunut. Pitäisi toimittaa pikapikaa huoltoliikkeeseen, mutta mitenkähän se näin pyhinä onnistuisi. :( Voisit koettaa etsiä jotai Applen tukinumeroa Applen kotisivuilta, jos siellä vastattaisiin nytkin? Huoltoliikkeet on listattu netissä paikkakunnittain myös.
Monen vuorokauden kuivattaminen on joillakin kännyköitä elvyttänyt, mutta sen onnistuminen on kyllä ihan tuuripeliä...

Kuivaat tukankuivaajalla vartin verran ja kokeilet sitten, jos siitä saa akun pois, niin äkkiä pois se. Oli muuten järjenköyhin paikka puhelimen säilytykselle, mutta kaikkea ei voi saada.

osaatteko kiltit vielä neuvoa että miten sen akun saa irti? Mä sain puhelimen käyttövalmiina, eli liittymä ja kaikki oli jo paikoillaan. En todellakaan löytänyt edes ohjeista että mistä sen akun saa irroitettua :(

[QUOTE="tööt";22790565]Kuivaat tukankuivaajalla vartin verran ja kokeilet sitten, jos siitä saa akun pois, niin äkkiä pois se. Oli muuten järjenköyhin paikka puhelimen säilytykselle, mutta kaikkea ei voi saada.[/QUOTE]

iphonesta ei muuten saa kotikonstein akkua irti, joten ei kauhian fiksu tuo sun neuvosi ole. ;)

[QUOTE="aloittaja";22790575]osaatteko kiltit vielä neuvoa että miten sen akun saa irti? Mä sain puhelimen käyttövalmiina, eli liittymä ja kaikki oli jo paikoillaan. En todellakaan löytänyt edes ohjeista että mistä sen akun saa irroitettua :([/QUOTE]

Ei siitä lähde kuin SIM-kortti irti. Se kyllä kannattaa irrottaa, painat sillä "avaajalla" puhelimen kyljessä olevaa pientä koloa.

[QUOTE="vieras";22790585]Ei siitä lähde kuin SIM-kortti irti. Se kyllä kannattaa irrottaa, painat sillä "avaajalla" puhelimen kyljessä olevaa pientä koloa.[/QUOTE]

Tätä mä vähän pelkäsinkin :(. Irrotan joo kortin pois.

[QUOTE="vieras";22790580]iphonesta ei muuten saa kotikonstein akkua irti, joten ei kauhian fiksu tuo sun neuvosi ole. ;)[/QUOTE]

Arvelinkin, ettei vaan en tiennyt. Miten muutoin ohjeeni ei ole fiksu?

Voi että, mulle kävi samanlailla! Eilen illalla rakas poikani "vahingossa" kasteli mun iphonea. kuivattelin sitä eilen kuivaajalla ja jätin yöksi vielä hyllylle kuivumaan (sim-kortin otin pois). Tänään kun päivällä yritin käynnistää, niin muuten toimii hyvin, mutta näyttö on sumea. :/ Korjaukseen...

iphonen saa purettua kotonakin. ruuvvaa vaan kaksi ruuvia sieltä ''alapäästä'' ja irrottaa imukupilla näytön niin tadaa puhelin on auki ja sitten ei vaadi paljoa irrottaa niitä muitakin osia pois sieltä sisältä, sisällä on vielä numeroituna että missä järjestyksessä pitää purkaa ja koota takaisin

http://www.hetihuolto.fi/?qa_faqs=iphonen-huolto-2 suosittelen tota kautta kyllä, ja tossa syyt... ite päätin vaihdattaa ite hajonneen näytön, mutta tuppasin hävittää ruuveja hemmetti sentää.. mutta onneks oli hyvä palvelu!! mieluummin viekää jollekin huollettavaks jolla on kokemusta!! esim tää hetihuolto ryhmä

[QUOTE="Jaanika";26040310]http://www.hetihuolto.fi/?qa_faqs=iphonen-huolto-2 suosittelen tota kautta kyllä, ja tossa syyt... ite päätin vaihdattaa ite hajonneen näytön, mutta tuppasin hävittää ruuveja hemmetti sentää.. mutta onneks oli hyvä palvelu!! mieluummin viekää jollekin huollettavaks jolla on kokemusta!! esim tää hetihuolto ryhmä[/QUOTE]

Paljonko nuo maksaa provikkaa tuosta mainostamisesta ?

Yhteistyössä