Onkohan mun kaveri seonnut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Tuli sekavia tekstiviestejä yöllä ja nyt jatkui viestiryöppy...
Väitti että on saanut keskenmenon ja että oli VIIKON IKÄINEN POIKA ( :o :o ) joka saanut alkunsa VIIKKO SITTEN ovulaatiosta :whistle:

No, kun viestiä laitoin että mahdotonta, sillä raskaustestinkin olisi voinut tehdä vasta tulevalla viikolla aikaisintaan, niin kaveri alkaa väittää että olikin kohdun ulkopuolinen ja kaavittu ( :o ). Kun laitoin sitten viestiä että ei kohdun ulkopuolista voida kaavinnalla poistaa (kun väitti että munanjohtimessa) niin hän siihen että VIISI litraa verta vuotanut (eli koko elimistön verimäärä..) ja päästäneet kotiin samana päivänä kun kaavinta ollut.

No, eipä muiden sekoamiset tietenkään mulle kuulu, mutta ihmetyttää että toinen väittelee päivänselvistä asioista mun kanssani :/

no on sullakin ystäviä... ja sä vaan laitat vettä lisää myllyyn ja alat väittelemään hullun kanssa! ei oo järkee... kaveris on sairas, anna juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no on sullakin ystäviä... ja sä vaan laitat vettä lisää myllyyn ja alat väittelemään hullun kanssa! ei oo järkee... kaveris on sairas, anna juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

No tietenkin vastailen kenen vaan tekstareihin, höh
;)

huh! Joo ja jos oliski kohdun ulkopuolinen niin se ei kyllä viikko hedelmeityksestä näy yhtään mihinkään eikä tuo oireita. Jos reppana oli nii kännissä tms

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huh! Joo ja jos oliski kohdun ulkopuolinen niin se ei kyllä viikko hedelmeityksestä näy yhtään mihinkään eikä tuo oireita. Jos reppana oli nii kännissä tms

No sitä minäkin epäilin, tää kaveri kun on toipuva alkoholisti, jos on katkennut selvyys nyt

:( :(

Eikä sitten kehtaa edes myöntää satuilleensa :/

Aikamoinen tarinatäti. Mulla on tollanen täti kanssa, joka hieman kulkee värityskirjan kanssa kun juopottelee. Sieltä saattaa tulla ihan mitä vaan tarinaa, siis aivan päätöntäkin. :)

mun "äiti" on patologinen valehtelija..
puhu mulle kökköä mun isästä koko mun nuoruuden ajan,(niiden erosta,ja huoltajuus jutuista ym)väitti ettei mun isä halunnu nähdä mua.
tilasimpas sitten lastiksesta kaikki paperit ja selviskin miten "äiti" on puhunu p.askaa koko ajan.
mun isä olis halunnu nähdä mua vaikka joka päivä,mutta mutsi ilmotteli mun nimissä lastikseen etten halua mennä isän luokse |O

ärsyttää tommoset ihmiset jotka puhuu p.askaa asioista mistä vielä palaa kun polakka |O |O

Oikeasti ei kannata alkaa väittelemään sekaisin olevan ihmisen kanssa. Kun anoppini sekosi pääsiäisenä ja meni ihan maanisdepressiiviseksi, niin väitti poikaani uudesti syntyneeksi kristukseksi jne. ei siinä kannattanut alkaa väittelemään, soitin ambulanssi ja meni sitten hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Oikeasti ei kannata alkaa väittelemään sekaisin olevan ihmisen kanssa. Kun anoppini sekosi pääsiäisenä ja meni ihan maanisdepressiiviseksi, niin väitti poikaani uudesti syntyneeksi kristukseksi jne. ei siinä kannattanut alkaa väittelemään, soitin ambulanssi ja meni sitten hoitoon.

Hui sentään :o
Kaverilla tosin on siellä Turussa avopuoliso, kai hän hommaa kaverin hoitoon jos niin käy (minä kun en lähelläkään siellä..)

Outoa :o Voisin minäkin vähän ihmetellä jos tollasta viestiä saisin kaverilta :/

Oliskohan hän jotenkin romahtanut vai olisiko mahdollisesti vain huomion kipeä...tiedä häntä mutta on tollanen silti outoa ja oikeestaan aika pelottavaa.. :/

Yhteistyössä