Onkohan mun lääkkeellinen tyhjennys mennyt pieleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tintin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tintin"

Vieras
Viime viikon perjantaina sain sairaalassa lääkkeet ja pääsin kotiin kun vuoto alkoi. Vuotoa ja vatsakipuja on ollut koko ajan, kunnes sikiö tuli ulos tiistaina aamulla. Äsken alkoi taas vatsaa särkemään ja kaksi jotain "kappaletta" tuli taas ulos..Onko normaalia, että tyhjenee näin hitaasti?

suosittelen ehdottomasti soittoa ainakin lekuriin!!!
ei ainakana kovin normaalilta kuullosta.. ihan oman terveytesi kannalta parempi ainakin soittaa lekuriin.. toki voit mennä käymäänkin suoraan niin voivat ottaa ultran ja kattoo miten asian laita on..

Kai ne kerto siellä sairaalassa että kuinka tapahtuu? Ja jos ei menny niinku sanottiin taikka ohjeissa lukee niin sitten yhteydenotto sinne missä asia hoidettiinkin.

meinaaks että se tyhjenis kertalaakista. Minä makasin sairaalassa 1½päivää tyhjentymässä ja kaiken maailman kappaleita ja klönttejä tuli kokoajan ja tulee vieläkin vaikka oon jo kotona.

Soitin sairaalaan ja sanoivat, että on normaalia. Pääasia, että kaikki tulee pois. Jos tulee kovia kipuja taikka kuumetta, niin sitten tohtorille. :) Kiitos vastauksista.

Yhteistyössä