Onkohan mun miehellä toinen nainen, ainakin yrittää väittää että on, mutta en tiedä uskoako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskoako vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskoako vai ei

Vieras
Juttu menee niin, että ollaan ilmeisesti eroamassa ja mies on jo pitkään puhunut, että minä haluan tyttöystävän jne, aina kun jokin on ärsyttänyt. Nyt sitten väittää että hänellä on uusi tyttöystävä, mutta kuitenkin on valmis sekstailemaan minunkin kanssa ja kuulemma voisi hän sitten jatkossa hoitaa minutkin kerran pari kuukaudessa. Lopulta asia meni siihen, että nurisi mulle, kun minä en usko sitä, niin totesin, että en tiedä itsekään että uskoako vai ei. On nimittäin tuota toinen nainen lausetta käyttänyt monesti aiemminkin ja olen satavarma, että mitään toista naista ei aiemmin ole ollut, se on ollut vain sellaista heittoa, että saisi minut mustasukkaiseksi, joten kyllähän tässä aika skeptinen on, että puhuuko totta vai.

No periaatteessa minua ei haittaa vaikka toinen nainen olisikin, koska ero on mitä ilmeisemmin tulossa tai miehen mukaan me ollaan jo erottu, vaikka saman katon alla asutaan, tiedä nyt tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja uskoako vai ei:
Juttu menee niin, että ollaan ilmeisesti eroamassa ja mies on jo pitkään puhunut, että minä haluan tyttöystävän jne, aina kun jokin on ärsyttänyt. Nyt sitten väittää että hänellä on uusi tyttöystävä

Mä katsoisin epäilevästi kulmien alta ja sanoisin mahdollisimman vakuuttavalla äänellä: "Enpä tosiaankaan usko! Taitaa olla poikaystävä!" Tyttöystävään en suostuisi uskomaan, ennen kuin mies toisi sellaisen näytille.

On sillä luultavasti tyttöystävä ja vaikkei olisikaan, niin moisesta ukosta kannattaa hankkiutua eroon. Teillä ei ole tarvittavia tunteita. Joka tapauksessa miehesi haluaa erota - ties vaikka haluaisi poikaystävän.

Yhteistyössä