Onkohan mun tuttu voittanut lotossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiukankateellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiukankateellinen

Vieras
Mun yks kaveri on aina elänyt mun mielestä tosi niukasti. Lapsilla ei oo koskaan ollut kauheesti mitään ja mihinkään ei oo erityisesti rahallisesti panostettu. Asunu pienessä luukussa Helsingissä, mutta nyt muuttaneet sitten maalle. Olin sitten niiden luona tossa tupareissa ja aivan uskomaton talo. Ja kauheen isot tontit sun muut. Siis ei mikään "tontti" vaan metsää, merta, peltoa tms... Ja talo on kolmessa kerroksessa ja ihan uskomattomia juttuja siellä. Siis vähintään miljoonan maksanut pelkkä talo ja toisen miljoonan varmaan ne tilukset. Ja on hevostallia tms...

Edellisen kerran kun kävin sen tupareissa 10 vuotta sitten, niin se asu miehensä kanssa vähä yli 60 neliön luukussa. Niil oli vaan yks vanha auto jne... En vaan kehdannu keltään kysästä, mutta selvähän se oli ettei se ainakaan avointa tietoa oo...

[QUOTE="Kirsi";27995152]Mulla on lapsen kanssa 60 neliöinen asunto eikä tämä mikään luukku ole.[/QUOTE]

No siis en tarkottanu silleen. Mutta niillä oli kaksi lasta ja kolmas tulossa. On se sitten jo aika luukku jos on kolme lasta. Mutta siis niillä on vieläkin toi kämppä MYÖS ja ei se ainakaan kovin halpa voi olla kun on melkein Helsingin keskustassa... Mitään perintöä ei heille oo tullut. Eivät ole myöskään rikkaista suvuista, molempien vanhemmat ovat ihan normaalituloisia.

[QUOTE="ap";27995380]No siis en tarkottanu silleen. Mutta niillä oli kaksi lasta ja kolmas tulossa. On se sitten jo aika luukku jos on kolme lasta. Mutta siis niillä on vieläkin toi kämppä MYÖS ja ei se ainakaan kovin halpa voi olla kun on melkein Helsingin keskustassa... Mitään perintöä ei heille oo tullut. Eivät ole myöskään rikkaista suvuista, molempien vanhemmat ovat ihan normaalituloisia.[/QUOTE]

No onhan heillä sitten ollut rahaa jo aiemmin, jos varaa ostaa asunto melkein Helsingin keskustasta.

no meidän kämpän hinnalla ei olisi varmaan saanut edes sitä yksiötä PK:seudulta. Asutaan noin 200km helsingistä, 1500 neliön tontti ja 2-kerroksinen okt pienen kaupungin keskustassa,ihan nätti meidän mielestä, kärsittiin tästä 120 000e.

Mistä tiedät ettei ole tullut perintöä jostain kauempaa, ei omilta vanhemmilta? Minun mieheni sai juuri perintöä naimattomalta tädiltään (raha olisi mennyt mieheni isälle, mutta hän on jo kuollut) ja se tuli täytenä yllätyksenä. Summa vaan ei ollut miljoona vaan pari tonnia...

Yhteistyössä