H
Hiukankateellinen
Vieras
Mun yks kaveri on aina elänyt mun mielestä tosi niukasti. Lapsilla ei oo koskaan ollut kauheesti mitään ja mihinkään ei oo erityisesti rahallisesti panostettu. Asunu pienessä luukussa Helsingissä, mutta nyt muuttaneet sitten maalle. Olin sitten niiden luona tossa tupareissa ja aivan uskomaton talo. Ja kauheen isot tontit sun muut. Siis ei mikään "tontti" vaan metsää, merta, peltoa tms... Ja talo on kolmessa kerroksessa ja ihan uskomattomia juttuja siellä. Siis vähintään miljoonan maksanut pelkkä talo ja toisen miljoonan varmaan ne tilukset. Ja on hevostallia tms...
Edellisen kerran kun kävin sen tupareissa 10 vuotta sitten, niin se asu miehensä kanssa vähä yli 60 neliön luukussa. Niil oli vaan yks vanha auto jne... En vaan kehdannu keltään kysästä, mutta selvähän se oli ettei se ainakaan avointa tietoa oo...
Edellisen kerran kun kävin sen tupareissa 10 vuotta sitten, niin se asu miehensä kanssa vähä yli 60 neliön luukussa. Niil oli vaan yks vanha auto jne... En vaan kehdannu keltään kysästä, mutta selvähän se oli ettei se ainakaan avointa tietoa oo...