Onkohan näin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ylipainoinen nuori nainen, todella ihana ihminen vaikka itse sanonkin mutta en useimpien mielestä ulkoisesti viehättävä. Minusta tuntuu, että poikaystäväni haluaa minua nykyään vain tullakseen. Hän innostuu eniten jos innostun suuseksistä ja tuntuu kiinnittävän huomiota vain kehoni "parempiin" osiin eli kun minulla on isompi massu mutta pyöreät, ihan kivat tissit ja ihan ok iso peppu niin hän kiinnittää niihin enimmäkseen huomiota seksin aikana. Onkohan tuntemukseni oikein? Eikä sitten laihdutusvinkkejä kiitos!! Olen matkallani.
 
vierailija
Niin ja hän myös tulee nopeasti ja jos alan itse haluta seksiä useammin niin en saa häntä enää kovaksi, mitkä tukee mielestäni molemmat sitä etten ole enää haluttava kun hänen tarpeet on tyydytetty.
 
vierailija
Niin ja hän myös tulee nopeasti ja jos alan itse haluta seksiä useammin niin en saa häntä enää kovaksi, mitkä tukee mielestäni molemmat sitä etten ole enää haluttava kun hänen tarpeet on tyydytetty.
Vaikea sanoa... mutta jos oikeasti rakastat poikaustävääsi ja hän sinua niin ei siinä silloin ole väliä onko ylipainoinen vai ei.. sillä ei sillon merkitystä. Toki seksuaaliset mieltymykset voivat oĺla erilaisia . Mutta keskustele ja kerro hänelle mitä haluat.. suuseksiä jos niin ok.. hakekaa piristystä ja virikkeitä kokeilkaa eri juttuja. Roolileikit.. käsiraudat. Piiskat
.. kaikkea voi kokeilla kunhan ei tee sitä mitä toinen ei halua
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä