onkohan tää totta, eräältä blogilta kopioiti, sikainfluenssarokotteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen pahoillani että luin artikkelisi liian myöhään. Sanoit että en rakasta lapsiani uhratessani heidät rokotetestauksille. Kyllä minä rakastan, en vain arvannut sinun olevan oikeassa. Olen niin pahoillani lapseni puolesta, mutta eniten ole järkyttynyt omasta sinisilmäissyydestäni. Saat vapaasti julkaista kirjeeni tai kirjoittaa siitä artikkelin. Toivon että viestini saisi edes jonkun vanhemman ajattelemaan itse.

Lapseni oli iloinen ja reipas. Hän touhusi leluillaan ja höpötti jatkuvasti omia asioitaan. Hän rakasti leikkimistä muumeilla ja autoilla. Hänellä oli huoneesaan automatto johon oli kuvioitettu ajoteitä. Siinä hän huristi pikkuautoillaan muumit kyydissä, milloin noidan luo kylään ja milloin mörköä pakoon. Hän oli energinen ja vilkas.

Koitti päivä jolloin hän sitten sai testirokotteen. Olin väsynyt pitkän päivän jälkeen ja kun viimein sain hänet nukkumaan istahdin tietsikan ääreen. Silloin törmäsin kirjoitukseesi. Pidin sinua ja kirjoitustasi hysteerisena, itsekkäänä ja loukkaavana. Seuraavana aamuna kun heräisin kesti hetken tajuta, ettei lapsi ollutkaan tullut viereeni kuten jokaisena aamuna viimeisten kuukausien ajan. Lapseni makasi sängyllä valveilla mutta ei halunut tehdä mitään. Aamiaiselle noustiin väkinäisesti ja kitisten. Yleensä aamupalan jälkeen hän haluaa katsoa piirrettyjä tai leikkiä autoillaan. Hän kuitenkin vain istahti sängylle ja tuijotti eteensä. Ei hymyä, ei puhetta, ei pirteyttä. Luulin hänen sairastuneen. Mittasin kuumeen. Ei kuumetta eikä mitään muitakaan oireita. Jos ehdotin hänelle leikkimistä hän alkoi itkemään. Iltaisin ja öisin vaistosin häneen sattuvan. Hän aloitti yönsä itkien. Yöllä hän heräsi toistuvastu itkien kipua, mutta ei osannut sanoa mihin sattuu.

Lapseni oli sairas, ilman muita oireita kuin apaattisuus ja haluttomuus. Silloin mieleeni iski ajatus rokotteesta. Puhuin lääkärin kanssa. Verinäytteissä ei ole mitään poikkeavaa. Lääkäri kuunteli kyllä ymmärtäväisesti ja sanoi heti että rokote ei aiheuta kuvaamiani oireita. Äidinvaistoni oli eri mieltä. Lapsellani oli jotain vialla. Annoin särkylääkettä ja yritin antaa virikkeitä ja saada selville mikä on muuttunut. Kotona ei kuulunut enää hänen iloinen höpötämisensä ja leikkiautojen kolina.

Lääkärissä on käyty, useasti, mutta mikään ei viittaa kuulemma mihinkään sairauteen. Veriarvot on kohdallaan. Lääkäreiden mielestä hänellä nyt on vain tällainen vaihe. Hetikö rokotteen ottamisen jälkeen? Minulle sanottiin epäsuorasti että turha lietsoa hysteriaa rokotteesta koska kukaan ei pysty ikinä todentamaan rokotteen ja lapseni tilan yhteyttä. Voisin pitää epäilykseni ihan omina tietoinaan.

Nyt on kulunut kohta viikko, eikä mikään ole muuttunut. Ehkä hän on hivenen piristynyt, mutta kaukana omasta itsestään. Minä huudan sisäisesti, olen avuton. Miksi uskoin ja miksi menin? Kun luin artikkelisi viimeisimpiä kommentteja sokeripala oikeudenkäynnistä ja lääkelaitoksen sekä viranomaisten vähättelevästä ja vastuunkarttamis asenteesta puhkesin hysteeriseen itkuun. Olet oikeassa. Viranomaisiin ei voi luottaa. Nyt toivon vain että lapseni olisi jälleen terve. Ihan mitä tahansa, ihan mitä vain, kunhan terve." (blogille toimitettu sähköposti kokonaisuudessaan)

minä en ainakaa anna lapsilleni sikaflunssarokotetta.enkä ota itsekkään.ollaan sit vaikka 4 seinän sisällä koko talvi jos pandemia iskee mutta niitä en anna.riskipeliä.

Tää on niin tätä rokotevastaista propagandaa, jota nämä vastuuttomat muijat, jotka eivät anna lastaan rokottaa, kylvävät nettiin. Haluavat lietsoa hysteriaa ja siten edesauttaa omaa kyseenalaista asiaansa. Ihan huomaa jo kirjoitustyylistä, ettei ole totta.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
minä en ainakaa anna lapsilleni sikaflunssarokotetta.enkä ota itsekkään.ollaan sit vaikka 4 seinän sisällä koko talvi jos pandemia iskee mutta niitä en anna.riskipeliä.

jos ja kun pandemia ikee niin tauti saa tulla jos on tullakseen, ei siihen rokotetta tarvitse.

Suomessa kun ei edes sikainfluenssarokotetta vielä anneta :headwall: Oikeesti, onko jotkut niin tyhmiä, että menee tollaseen halpaan?? Ihan vitun naurettava teksti kokonaisuudessaan. EI sikainfluenssarokote voi mitään apatiaa aiheuttaa, kyllä siitä tulee joko: a)tulehdustila, itse sikaflunde/tms b)KUOLEMA

Vaikkakin olisi provo ,3kk sitten kehittetty rokote kiireellä ei tosiaankaan ole mielestäni turvallinen.Voi ottaa järjen kauniiseen käteen sikainfluenssa on vielä lievätauti, parempi ehkä olisi sairastaa se kuin ottaa joku hätiköidysti tehty rokote jota on kuukausia vasta testattu ei pakosta ees toimi tai anna 100 %suojaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo'o:
Suomessa kun ei edes sikainfluenssarokotetta vielä anneta :headwall: Oikeesti, onko jotkut niin tyhmiä, että menee tollaseen halpaan?? Ihan vitun naurettava teksti kokonaisuudessaan. EI sikainfluenssarokote voi mitään apatiaa aiheuttaa, kyllä siitä tulee joko: a)tulehdustila, itse sikaflunde/tms b)KUOLEMA

eikös tuo testaus jo ole aloitettu?

Meille ei tullut kutsua tuohon sikainfluenssa rokote tutkimukseen, enkä olisi siihen lapsiani laittanut.
Itse olen raskaana ja siten kuulun riskiryhmään ja kyllä rokotteen ottaminen mietityttää. Onko siitä enemmän hyötyä kuin haittaa. Onko itse sikainfluenssa sitten kuinka suureksi vaaraksi vauvalle ja mulle. Jälkitaudit sun muut. Tavan influenssassakin noita jälkitauteja on.. otanko tavallisen influenssa rokotteen vai en.. kas siinä miettimistä..

http://www.sikainfluenssa.fi/uutiset/sikainfluenssarokote-yhdistetty-hermostosairauteen/

Alkuperäinen kirjoittaja muistanko väärin:

Muistaakseni kyllä on aloitettu. Akuutissa taisi olla siitä juttua viimeviikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!:
Tää on niin tätä rokotevastaista propagandaa, jota nämä vastuuttomat muijat, jotka eivät anna lastaan rokottaa, kylvävät nettiin. Haluavat lietsoa hysteriaa ja siten edesauttaa omaa kyseenalaista asiaansa. Ihan huomaa jo kirjoitustyylistä, ettei ole totta.

Tottahan tuo on....

se oli ollut rokotetutkimuksessa

Ranskassa on testattu aikuisilla ja Suomessa, ikävä kyllä, aloitettiin reilu kuukausi sitten testaus lapsilla.:( Kamala teksti, tuli tosi huono olo. Toivon, että ei olisi totta.

Mikään lääkeyhtiö ei ole vastuussa siitä mitä ko.rokote voi ihmiselle aiheuttaa,mieti nyt ottasikko tälläsen.OTAT OMALLA VASTUULLA.Ei suomessa ennenkään oo mihinkään lieviä tauteja vastaan rokotettu.Kaikista parhaimman vastustuskyvyn saa kun vaan sairastaa sen ,kun rkote sitä ei tuo tauti voi tulla siitä huolimatta..

http://www.uta.fi/rokotetutkimuskeskus/uutinen.php?item=37268

Elokuussa 2009 on tutkimus aloitettu.

H1N1-rokotteen tutkimus aloitetaan 18.8.2009. Tutkimukseen otetaan mukaan 150 iältään 3-8-vuotiasta lasta sekä 150 iältään 9-17-vuotiasta lasta ja nuorta. Saman rokotteen aikuisilla tehtävä tutkimus alkaa samaan aikaan valmistajan kotimaassa Ranskassa. Toisessa vaiheessa syyskuussa 2009 rokotetaan 150 lasta, jotka ovat iältään 6-35 kuukautta.

oletko perillä rokotteen apuaineista tms, mitä se sisältää viruksen lisäksi? tuli vain mieleen, että onhan rokotteissa ollut esim vielä muutama vuosi sitten elohopeaa, niin eiköhän siitäkin voi tulla kaikenlaisia terveyshaittoja, jotka eivät varsinaiseen virukseen liity mitenkään..

Tstit alotettiin jollain kuuskyt vuotiailla, herramunjee.. aivot käyttöön!

Alkuperäinen kirjoittaja g:

Tstit alotettiin jollain kuuskyt vuotiailla, herramunjee.. aivot käyttöön!

Höpö höpö. Suomessa aloitettiin nimenomaan lapsilla testaaminen!!! Ihmettelin kesällä jo, että miksi asiasta ei ole nostettu isompaa meteliä.

Nii, onhan niitä tavalliseen influenssaankin kausirokotteita, Kenenkään ei oo pakko tota ottaa, ni mikä nyt teitä *ittu riepoo? Ei oo kauheen vaativaa varmaa jatkaa vaa elämääsä ja oottaa et sikainfluenssa tulee ittelle/lapselle tai ei tuu?

Yhteistyössä