onkohan tää totta, eräältä blogilta kopioiti, sikainfluenssarokotteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja muistanko väärin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo'o:
Suomessa kun ei edes sikainfluenssarokotetta vielä anneta :headwall: Oikeesti, onko jotkut niin tyhmiä, että menee tollaseen halpaan?? Ihan vitun naurettava teksti kokonaisuudessaan. EI sikainfluenssarokote voi mitään apatiaa aiheuttaa, kyllä siitä tulee joko: a)tulehdustila, itse sikaflunde/tms b)KUOLEMA

eikös tuo testaus jo ole aloitettu?

Tstit alotettiin jollain kuuskyt vuotiailla, herramunjee.. aivot käyttöön!

Höpö höpö. Suomessa aloitettiin nimenomaan lapsilla testaaminen!!! Ihmettelin kesällä jo, että miksi asiasta ei ole nostettu isompaa meteliä.

aivan. eikös se jakautunut niin, että suomessa testaus nimenomaan keskittyy lapsiin, jossain toisessa maassa vanhuksiin tms?

Alkuperäinen kirjoittaja ghaah:
Nii, onhan niitä tavalliseen influenssaankin kausirokotteita, Kenenkään ei oo pakko tota ottaa, ni mikä nyt teitä *ittu riepoo? Ei oo kauheen vaativaa varmaa jatkaa vaa elämääsä ja oottaa et sikainfluenssa tulee ittelle/lapselle tai ei tuu?

ÖÖ, mikä sinua riepoo?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Suomessa kun ei edes sikainfluenssarokotetta vielä anneta :headwall: Oikeesti, onko jotkut niin tyhmiä, että menee tollaseen halpaan?? Ihan vitun naurettava teksti kokonaisuudessaan. EI sikainfluenssarokote voi mitään apatiaa aiheuttaa, kyllä siitä tulee joko: a)tulehdustila, itse sikaflunde/tms b)KUOLEMA

Höpö höpö. Suomessa aloitettiin nimenomaan lapsilla testaaminen!!! Ihmettelin kesällä jo, että miksi asiasta ei ole nostettu isompaa meteliä.

aivan. eikös se jakautunut niin, että suomessa testaus nimenomaan keskittyy lapsiin, jossain toisessa maassa vanhuksiin tms?

Joo, näin se meni. Ja ihmettelen erittäin paljon, miksi asiaa ei ole kyseenlaistettu sen kummemmin. Omaa lastani en altista tuollaiseen kokeiluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!:
Tää on niin tätä rokotevastaista propagandaa, jota nämä vastuuttomat muijat, jotka eivät anna lastaan rokottaa, kylvävät nettiin. Haluavat lietsoa hysteriaa ja siten edesauttaa omaa kyseenalaista asiaansa. Ihan huomaa jo kirjoitustyylistä, ettei ole totta.

just näin. heti huomaa ettei tämä ole totta vaan pelon lietsontaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Voisiko ap laittaa linkin tuonne blogiin niin voimme siellä käydä lukemassa juttua tarkemmin..

Löytyi goolettamalla noin 10 sekunnissa, suosittelen :)

http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/

No blogin aihe huomioiden, eiköhän selviä mikä on tekstin tavoite...

missä helvetin uutispimennossa sä oot ollu?? ruotsissa aletaan testaamaan nyt yli kuuskymppisilä, suomessa testattuun lapsilla. miten joku voi olla noin asiasta tietämätön ku kaiki uutiset toitotti asia ku testit alotettiin.
suomenna on testattu noin 400 sadalla lapsella

missä helvetin uutispimennossa sä oot ollu?? ruotsissa aletaan testaamaan nyt yli kuuskymppisilä, suomessa testattuun lapsilla. miten joku voi olla noin asiasta tietämätön ku kaiki uutiset toitotti asia ku testit alotettiin.
suomenna on testattu noin 400 sadalla lapsella

Meille tuli tänään postissa kutsu, koskee perheen 6-35kk ikäisiä lapsia.
Ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Ei niitä testirokotuksia oo Suomessa ees alotettu vielä, joku vaan haluaa lietsoa hysteriaa.

On ne aloitettu! Kyllä naapurin lapset oli jo rokotettavana, Kuopiossa!

Kirjoitus voi ihan hyvin olla totta! Mutta se apaattisuus ei välttämättä johdu siitä , että rokote oli huono tai vaarallinen. Kyllähän aina rokotuksesta seuraa tautitila. Jos lasta on sattunut se rokottaminen, ja nyt sillä on lievänä se tauti, niin kyllä siinä on ihan riittävästi syytä olla apaattinen ja masentunut! Kirjoittajahan sanoi, että tilanne on jo vähän parantunut. Eiköhän se tästä korjaannu =)

Minä en vie lapsiani rokotetutkimuksiin, enkä aio nykytietämyksen nojalla ottaa perheelleni sikainfluenssarokotetta.

Juttu voi hyvinkin olla totta! Meidän perheessä ei oteta rokotetta, vaikka keskimmäinen lapsi (nuorisoa jo) on astmaatikko. En ota riskiä siitä, mitä rokottamisesta seuraa. Sitä ei ole tarpeeksi tutkittu noin lyhyessä ajassa. Muutenkin suhtaudun rokotteisiin nykyään hyvin kriittisesti ja täst lähin kysyn aina ainesosat, mitä kukin rokotus sisältää. Meidänn nuorin lapsi nyt reilu 3 v, kehittyi normaalisti 1,5 v asti ja puhua pälpätti jo paljon sanoja. 1,5 v rokotteen jälkeen kaikki puhe katosi. En voi muuta kuin ihmetellä. Lapsella on mahdollisesti autistisia piirteitä. Nuo jotkut rokotteethan on yhdistetty autismiin. Nyt lapsen tilanne näyttää vähän jo valoisammalta. Olen syöttänyt hänelle Carnosinia ja e-epa kapseleita ja ehkä niiden ansiosta lapsi on alkanut nyt viimeisen kuukauden aikana oppia taas uusia sanoja ja toiveissa on että hän vielä oppii puhumaan. Olen lukenut paljon noiden e-epan ja Carnosinin vaikutuksista mm. eräs lapsi joka oli vaikeasti autistinen tervehtyi täysin. Ja tämä kirjoitus ei todellakaan ole provo, vaan täyttä totta. Olen niin onnellinen, että nyt näyttää valoa lapsen elämässä, jospa se puhe vielä sieltä tulee...eli rokotteita ei tälle lapselle enää anneta muita kuin täysin tutkittuja ja turvallisia, mitkä on ihan välttämättä annettava. Lopuksi vielä, annoin aikoinaan rokotuttaa keskimmäisen lapseni vesirokkoa vastaan lääkärin suosituksesta, koska lapsella paha atopia. No, meni kaksi viikkoa siitä kun vanhemmalla lapsella oli vesirokko, vesirokko tuli myös siskolle rokotuksesta huolimatta! Eli kylläpä kannatti maksaa vielä itse rokotteesta, josta ei ollut sitten mitään hyötyä!!!!

.. niin kyllä meille ainakin tuli postissa tollanen erään kaupungin yliopiston kysely, että haluaisimmeko osallistua tutkimukseen, jossa testataan sikafluu rokotetta. Siinä osa saa oikeaa ainetta ja osa lumetta. Elikä ei sitä ole vielä jaossa kansalle, mutta sitä testaillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äitix3:
Juttu voi hyvinkin olla totta! Meidän perheessä ei oteta rokotetta, vaikka keskimmäinen lapsi (nuorisoa jo) on astmaatikko. En ota riskiä siitä, mitä rokottamisesta seuraa. Sitä ei ole tarpeeksi tutkittu noin lyhyessä ajassa. Muutenkin suhtaudun rokotteisiin nykyään hyvin kriittisesti ja täst lähin kysyn aina ainesosat, mitä kukin rokotus sisältää. Meidänn nuorin lapsi nyt reilu 3 v, kehittyi normaalisti 1,5 v asti ja puhua pälpätti jo paljon sanoja. 1,5 v rokotteen jälkeen kaikki puhe katosi. En voi muuta kuin ihmetellä. Lapsella on mahdollisesti autistisia piirteitä. Nuo jotkut rokotteethan on yhdistetty autismiin. Nyt lapsen tilanne näyttää vähän jo valoisammalta. Olen syöttänyt hänelle Carnosinia ja e-epa kapseleita ja ehkä niiden ansiosta lapsi on alkanut nyt viimeisen kuukauden aikana oppia taas uusia sanoja ja toiveissa on että hän vielä oppii puhumaan. Olen lukenut paljon noiden e-epan ja Carnosinin vaikutuksista mm. eräs lapsi joka oli vaikeasti autistinen tervehtyi täysin. Ja tämä kirjoitus ei todellakaan ole provo, vaan täyttä totta. Olen niin onnellinen, että nyt näyttää valoa lapsen elämässä, jospa se puhe vielä sieltä tulee...eli rokotteita ei tälle lapselle enää anneta muita kuin täysin tutkittuja ja turvallisia, mitkä on ihan välttämättä annettava. Lopuksi vielä, annoin aikoinaan rokotuttaa keskimmäisen lapseni vesirokkoa vastaan lääkärin suosituksesta, koska lapsella paha atopia. No, meni kaksi viikkoa siitä kun vanhemmalla lapsella oli vesirokko, vesirokko tuli myös siskolle rokotuksesta huolimatta! Eli kylläpä kannatti maksaa vielä itse rokotteesta, josta ei ollut sitten mitään hyötyä!!!!

No jos nuorimmaisesi autismi johtui rokotteesta niin miksi muut lapsesi eivät tulleet autistisiksi? tai eikö hän saanut mitään rokotteita ennen tuota 1,5v ikää? Vesirokkorokote ei ehtinyt antaa 2 viikossa vielä suojaa, lapsihan on saanut tartunnan lähes yhtä aikaa rokotteen kanssa, fiksuna vanhempana olisit hankkinut lapselle estolääkitys, rokote ei ole sitä !

Vesirokkorokote oli annettu jo aikoja sitten ennen kuin toinen lapsemme sen ensin sai ja sitten tämä toinen sairastui siitä kahden viikon päästä. Mikähän tämä kyseinen estolääke on vesirokkoa vastaan??? En ole ikinä kuullutkaan. Tuosta autismista ja rokotteen yhteydestä olen lukenut, että esim. aiemmin kun rokotteissa oli elohopeaa (en tiedä, onko nykyään missään), jotkut ihmiset kestää sen paremmin, eli heidän elimistönsä pystyy sen paremmin poistamaan, kuin toisten. Tästä on ihan tutkittua faktatietoa, mutta en nyt muista linkkiä tuohon tutkimukseen. Autismin puhkeamiseen on kyllä monia eri syitäkin, esim. joku sairastettu virus odotusaikana, tai joku muu tapahtuma kehitysvaiheessa, synnytyksessä tapahtunut juttu (meillä lapsi syntyi 2 krt napanuora kaulan ympärillä), tarkkaa syytä, miksi se jollekin tulee, ei kai tiedetä.

Yhteistyössä