onkohan tämä miehen tapa purkaa jännitystään/iloa tulevasta synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Kaikki miehen kaverit ja sukulaiset tietää tilanteen mun alapäästäni ja siitä miten paljon se on auki.

Tuntuu hassulta että mies huutelee sitä kaikille ku itse en osaa alapääni tilanteesta kertoa kenellekään :D ja mä en ole pidättyväinen ihminen yleensä mutta alapääni hyvinvoinnin olen aina pitänyt omana tietonani.

On varmaan. Meillä olis sama tilanne, mut olen aivopessyt sitä koko raskauden ja nyt se ei kerro kenellekään mitään, kun olen sanonut vihaisena alkuraskaudessa joskus, että pidä nyt j***lauta pääsi kiinni:whistle:
Huuteli heti plussatestin jälkeen kaikille että vauva tulee, ekan ultran jälkeen kaikkea mahdollista, mutta rakenneultraan mennessä olin saanut jo hiljenemään.
Nykyään yhdessä puhutaan että mitä kerrotaan ja kenelle. Ja mun alapääasiat olen käskenyt unohtaa sillä sekunnilla kuin kuulee ne :D Muuten nekin olis jossain sen duunipaikan ilmoitustaululla...

On varmaan. Meillä olis sama tilanne, mut olen aivopessyt sitä koko raskauden ja nyt se ei kerro kenellekään mitään, kun olen sanonut vihaisena alkuraskaudessa joskus, että pidä nyt j***lauta pääsi kiinni:whistle:
Huuteli heti plussatestin jälkeen kaikille että vauva tulee, ekan ultran jälkeen kaikkea mahdollista, mutta rakenneultraan mennessä olin saanut jo hiljenemään.
Nykyään yhdessä puhutaan että mitä kerrotaan ja kenelle. Ja mun alapääasiat olen käskenyt unohtaa sillä sekunnilla kuin kuulee ne :D Muuten nekin olis jossain sen duunipaikan ilmoitustaululla...

Mä ajattelin olla ainakin toistaiseksi vielä ihan hissukseen :D Mutta ajattelin kyllä sanoa synnytyksen jälkeen ennenku se alkaa ilmotella kenellekään että mun mahdollisista repeämistä tms. ei tarvii sitten huudella :O

[QUOTE="a.p";28435538]Mä ajattelin olla ainakin toistaiseksi vielä ihan hissukseen :D Mutta ajattelin kyllä sanoa synnytyksen jälkeen ennenku se alkaa ilmotella kenellekään että mun mahdollisista repeämistä tms. ei tarvii sitten huudella :O[/QUOTE]

Joo, mä olen miehelle sanonutkin, että vaikka tulis sata tikkiä, niin ne ei ole mitään "taisteluarpia" siinä mielessä, että se vois kehaisten sanoa jollekin, että "sadan tikin verran repes, mutta nyy on jo kunnossa" koska oikeasti toi on mahdollinen skenaario meillä.
Muuten tuo on sosiaalisesti tosi lahjakas ja empaattinen yms mutta tää innostus on jotain naurettavaa välillä.

Yhteistyössä