Onkohan tämä normaalia? Sori vähän ällöä tekstiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olisko kellään kokemuksia tällasesta?

Ollaan yritetty täs raskautua, ja touhuiltu kiitettävästi melkein joka päivä joten ovis on varmasti hyödynnetty. Nyt on kp 32. Viime viikolla, olisko ollut kp 25 tuli seksin jälkeen vähän verta. Sitten tiputteli ihan vähän, pyyhkiessä vain, verta ja sen jälkeen ruskeampaa vuotoa. Ja taas 3 päivää sitten sama juttu, ja nyt taas hivenen tuota ruskeeta vuotoa. Alavatsa on kipeä, alaselkä kipee... Rinnat ei kipeet. Väsyttää.

Digi viikkonäytöllä oli ei raskaana, sitä ennen sain liuskoilla haamuja, mutta niihin en uskaltanut vielä luottaa. Digitestin tein eilen, mutta en aamuvirtsasta.

Mitä pitäs ajatella? Ei tuo tiputtelu ainakaan mulle ole normaalia, ja nyt on kuukautiset myöhässä. Onko kellään kokemuksia?

miksi teet monta testiä?mä olen tehnyt yhden haamutestin,todetakseni että olen raskaana.mitä olis tullut,jos olisin tehnyt monta,ja varsinkin ERI merkkistä testiä?varmaan noin epäselviä tuloksia.

jos liuskatestit on näyttänyt haamua,olet varmaan raskaana.ja vielä tuo tiputteluvuoto on yksi merkki siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Haamu = PLUSSA jos haamu tuli testiajan aikana eikä tuntien kuluttua roskiksessa.

Joo, testiajan kuluessa. Ja näissä se oli 3 minuuttia. Selvästi erottuva ja vaaleanpunainen. Ja ne on 10 mIU. Mutta se digitaalinen testi sanoi ei raskaana. En tiedä, pitää odottaa ensi viikkoon ja testata uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haamu = PLUSSA jos haamu tuli testiajan aikana eikä tuntien kuluttua roskiksessa.

Joo, testiajan kuluessa. Ja näissä se oli 3 minuuttia. Selvästi erottuva ja vaaleanpunainen. Ja ne on 10 mIU. Mutta se digitaalinen testi sanoi ei raskaana. En tiedä, pitää odottaa ensi viikkoon ja testata uudestaan.

Sä olet raskaana jos olet haamun saanut JOLLAIN TESTILLÄ!. Ei siinä enää uusia testejä tartte, jos ei menkat ala.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no niin,eipä tuossa sitten ole epäilystäkään,ONNEA,ja ei siinä uusia testejä oikeasti edes tarvita.

Yhteistyössä