Onkohan tämä virtsatulehdusta vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pissa-liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pissa-liisa

Vieras
Ja siis luulisi meikäläisen tunnistavan kun puoli-kroonisena tämä vaiva mulla. Eli joulun aikoihin tuli lieviä oireita, lähinnä sellasta, että pissattaa koko ajan ja tuntuu niin ku rakkoon jäisi vielä virtsaa. Myös painon tunnetta on alavatsalla. Sain nitrofur-kuurin ja oireet hävis, mutta kun kuuri loppui, oireet palasivat. Oon menossa tänään lääkäriin.

Siksikin tää kummallista, että oireet on yleensä ollu ihan erit, mulla on tunnissa menny niin pahaksi tulehdukset yleensä, että kuumassa suihkussa joutunu seisomaan.

mulla ainakin se kirvely on aina eka oire ja virtsa tuoksahtaa oudolle.
ja se kamala kirvely mutta mullakaan ei aina tule kirvelyä.
oon kärsiny tän vuoden aikana neljästä tulehduksesta jo,viimeinen oli syyskuussa ja nyt ei ole tullut.
oon itse myös syönnyt noita nitrofur kuureja.
seuraavaksi ehdottelee estolääkitystä,kannatan et kyselet kanssa estolääkitystä.
muistaakseni puhuivat trimopan merkkisestä.

Joo mulla itseasiassa onki tuo nitrofur estona, lähinnä seksin jälkeen, koska sillon meinaa aina oireita pukata. Oon onnistunu olemaan ilman tulehdusta jo melkeen vuoden, ennen niitä saatto olla 6 vuodessa :/ En sitten tiedä oisko se bakteerikanta tullu immuuniksi tolle nitrofurille.

ai sulla on se estona,okei..
se voi olla että bakteerikanta tulee immuuniksi jos kauan aikaa syö vaan yhtä ja samaa lääkettä.
siksi mullekin puhuttiin sitä trimopania että aloittaisin sen seuraavaksi mutta nyt ei ihme juttu ole ollut tulehdusta.
ja normaali seksielämä on täälläkin..en tiedä tuleeko se seksistä mulle vai mistä kummasta.

ehkä liiallinen alapää pesu tai jollakin suihkugeelillä ainainen pesu ärsyttää tai jotakin.

Mulla oli kans tuo trimopan joskus aikoinaan estona ja pari vuotta se toimiki tosi hyvin. Sitten piti vaihtaa, saa nähdä onko sama edessä nyt. Harmi sinänsä kun toi nitrofur on ollu tosi hyvä lääke.

Meillä on seksielämä kärsiny näiden mun tulehdusten takia, tosi syvältä :( Jotenki pelottaa aina, että tuleekohan taas niitä oireita ja kuinka kauan ne kestää.

Yhteistyössä